Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Men vad irriterande!
    Kanske borde beställa några nya då.. Snart behöver du ju en laddning ändå...

Hur mår du gumman? Blöder du mkt fortfarande?
    Kram!

• sugarrush

Vad bra att det är lite bättre, även om det tar tid... Ska du in på något återbesök?

• sugarrush

Havsklippan, jag kan absolut se ett svagt streck! Det är ju brett också så ja, jag tror du är gravid igen!
    Kolla i övermorgon igen, då borde det  bli starkare.

Det är verkligen helt MAGISKT att se test som ditt, jag minns känslan så tydligt....!  

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Gud så tråkigt Havsklippan! Tänker på dig, kram!

• sugarrush
    telgebo skrev 2011-04-09 17:28:15 följande:
    Förlåt, men du har behandlat mig så elakt så.
    Telgebo!
    Du har kanske inte ens har märkt detta, men häromdagen LÄMNADE jag den andra tråden och jag förklarade varför. Kolla mina gamla inlägg i den så fkanske du förstår. Jag var så förbannat trött på tjafs. Men nu, nu tar du med tjafset hit in!?!?! Varför? Jag tycker inte det hör till god ton.

Jag struntar faktiskt blankt i vem som startat tjafs och vad det handlar om, och vem som är oskyldig eller inte. Men jag vill verkligen att du lämnar andra trådars tjafs någon annanstans. Det hör inte hemma här.

Telgebo, vi söttar dig i din oro, här har du fått klaga och oroa dig hur mycket du velat, och vi har stöttat dig MASSOR, och det kommer vi fortsätta med.
    Men snälla, snälla, lämna sånt här utanför tråden.

MCT ville dig absolut inget i det där inlägget, så jag förstår verkligen inte varför du skriver att hon är elak mot dig, som om det vore taget helt ur luften.. Varför svara henne på det sättet då? Jag förstår faktiskt inte...
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Och MCT, fina vännen, jag hoppas sååååå att det tar sig nu med sambon!

Hehehe, de där sexmaratonen är ändå rätt roliga... Vi vet ju att du inte har några problem att bli på smällen direkt... Jäklars vad jag hoppas för dig nu!

PUSS

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    MCT79 skrev 2011-04-09 18:17:21 följande:
    Fast jag har ingen ägglossning, tänkte ut och nöjesåka! Cool
    Du är la go, härliga kvinna! Hjärta

Om jag blir en man i nästa liv vill jag ha en tjej som du!
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Spännande i tråden nu med många BIM som väntar runt hörnet!
    Jag håller tummarna för er!

För att öka oddsen lite:
    PFFFFFFFFFF!!!! Här kommer några extremt smittsamma hcg-baciller!

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    SoMa72 skrev 2011-04-20 08:02:42 följande:

Kan ni öht se nåt på denna bild? Förvånad
    SoMa, jag ser streck på båda testerna! GRATTIS!!!!! {#emotions_dlg.flower}Gravid
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    SoMa72 skrev 2011-04-20 08:29:13 följande:
    Men tack gullegumman! Hjärta Nu får du hålla tummarna att det blir 4:e gången gillt för mig med.
    Fjärde gången är en väldigt fin gång måste jag säga.  Den bästa gången jag varit med om iallafall! 

Det ser ju jättelovande ut på sina tester! Kom strecken upp snabbt efter att du doppat dem?
    Fjärde gången gillt?
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3