• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Det har vräkt ner här med, hela morgonen! O i går med, tillsammans med åska - hela dagen! Kul väder.. I dag är det marknad här hemma, bor i en liten ort så det enda kul som händer på hela året, på orten alltså.. Flört

Lite trist att det ska bli så dåligt väder då, men ska ta på mig regnkläder o stövlar o ta med hunden ner. Synd att vi inte har hunnit köpa något regntäcke till honom än,....

Hoppas ni alla får en skön söndag!

KRAM

• FruW

Men envisa tant!!!! Tråkigt saftis :(

Hur går det för meh o nikki?? Något plus vore ju fint den här månaden!

Kiyona välkommen hit! Beklagar dina mf!! Har du barn sen innan? Jag har själv haft 3 tidiga mf, inga barn, står nu o väntar på att få prova Ivf. Har ätit 3 kurer pergo, utan resultat. Senaste månaden testade jag även med barnalbyl o progesteronsalva. Fick inga spottings som jag brukar få, men mensen kom som vanligt :(

Ska köra dubbel dos pergo nästa cykel...

Kram från mig

• FruW

Usch va jobbigt jowian! Har du ringt läkaren ngt mer? Hur sent/tidigt var ditt mf, förlåt att jag inte minns.. Tror man kan gå provera (?) för att få igång mensen, men vet inte, kanske bara va vid pco...

Ngn som har testat dubbel eller trippel dos pergo?

Igår ringde dom från butiken där jag beställt min klänning, den har kommit nu!!!! :D såå spännande o nervöst, tänk om den är för liten!! Eller jag inte gillar den!

• FruW

Vi mina mf, som alla har varit tidiga, har mensen kommit som vanligt, så jag har nog inga bra råd att ge.. Har de kollat med Vul efter mf? Håller tummarna för att den kommer snart! Provat att sexa, kan få igång den ibland... Men kanske inte så kul anledning direkt ;)

• FruW

Åh havsklippan! Så ledsen att höra att du har det så jobbigt! Ta den tid du behöver, du är alltid välkommen hit vännen!!

Stor kram från mig

• FruW

Tjoho!!

Hur mår ni?

Idag har jag varit på Apoteket o hämtat ut mer pergo, ska köra dubbel dos från och med i morgon. Undrar hur jag kommer må...

• FruW

Jag har gjort det tidigare, men han mådde inte så bra av dom, men kan ju alltid fråga ;)

• FruW

Samma här Rosen, inte hittat något fel - det måste betyda att chanserna är enorma för bebis, eller hur!! Är ju egentligen ett bra besked, även om man ibland önskar att det kunde va ngt litet fel som gick lätt att bota med ett piller..

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3