Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Ja det är konstigt! Har du rätt till utredning nu plutten?
Rosen jag med, sååå trött! Varit hela helgen. O fortfarande inget utslag på äl-testen...
Ja det är konstigt! Har du rätt till utredning nu plutten?
Rosen jag med, sååå trött! Varit hela helgen. O fortfarande inget utslag på äl-testen...
Tjoho!
Nu tror jag att äl banne mig är här! I princip fullt utslag på testet, ska ta ett nytt i em med. Så, albyl i dag, o salvan i morgon eller på onsdag??
Kram på er
Haha tack MCT det ska jag ha! ;)
Skönt att ha er som säger åt mig hur jag ska göra :)
Ska jag vänta o se i morgon först om testet visar neg, för då har väl ägget släppt?
Härligt Ninni, då ligger vi nästan lika, o samma typ av medicin med, kul!
Tack sugar!! Då vet jag. Testade igen, så ja, äl :) hur gör jag nu enklast för att ta 1/3 albyl? Vet att ni skivor om detta 1000 ggr innan, men kommer inte ihåg...
År så ledsen för din skull plutten! :(
Maho låter spännande! När är bim?
Ngn som har tid o lust att flytta fram bim-listan? Appen har ju sina begränsningar...
Är sååå trött! Däckade i soffan, sov 1,5 h. Lite dumt, nu vill jag bara sova, men måste hoppa på sambon först!! Snark.. ;) tur han är bra!
Härligt, vi ligger verkligen lika :)
Ninni, klart du får, hoppa in bara!!
Jag tror att det bara är att kapitulera, men att det är bra att vara medveten om att man gör det.. :) jag är också skyldig!!
Fick utslag på äl-testen i dag med, kanske liiiite svagare än i går. Har inte vågat starta med progesteronsalvan ännu... Hur många gånger per dygn har ni smörjt er med den?
Lisa, hur brukar dina cykler se ut? Har er blivit oregelbundna efter att du fick Viggo? Du behöver inte svara om du inte vill, men vet ni varför ni förlorade honom? Visst hade du gått ganska långt? Kommer inte riktigt ihåg, förlåt!
Sen undrar jag om någon här har erfarenhet av Ivf? Kan ju så klart fråga i en Ivf-tråd, men ni är ju så goa här! ;)
Ah ok, har du gjort så leaeva? Tar man hormonerna med sprutor då? Är det det som är puregon?? Ska komma ihåg att fråga min dr om detta sen!
Funderar annars på att köra de kommande 2 mån jag har med dubbel kur pergo, i komb med albyl o progesteronsalva. Funkar det inte funderar jag på att låta kroppen vila i samla kraft inför Ivf, som ev kommer igång efter nyår. Hur hade ni gjort?
Ninni, jag känner som du, efter 3 tidiga mf så kan man väl testa?!
Usch va hemskt Lisa!!! :( hans namn står i bim-listan, så det var inte så svårt, men tack ändå! :)
(mct o leaeva, ni kan sluta läsa här om ni vill) Min moster förlorade sitt ena barn, tvillingar, den ena pojken dog plötsligt i magen, när de va uppe på förlossningen. Värkarna hade gått o så, vet ej vilken vecka, men de var i princip fullgångna. Är 13 år sedan i höst... De visste inte vad som var fel, alla tester va bra, misstänkt psd i magen. :(
Iaf, nu var det inte MITT barn, så vill absolut inte jämföra mig med din sorg Lisa!! Men jag vet hur otroligt jobbig det var, trots att jag aldrig hade träffat barnet. Man är ju ofta så lyckligt lottad att man tror att allt kommer gå vägen!
Vet inte riktigt vad jag ville med min text, skyller på trötthet! Men att det är viktigt att man vågar prata om sina förlorade små. Min mosters dr brukade säga till henne att hon skulle se sig själv som 2 barnsmamma trots att det ena barnet finns i himlen...