• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Jaaaa, det röstar jag för...

• SoMa72

Mct, grattis!!!! Vad glad jag blir!!! Nu blir det spännande att se om det är fler än ett pyre... Mimmi, vilken jättefin klänning! Du kommer vara supervacker på Din dag!

♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Mimmi, håller tummarna för att pergo är "da shit" för dig o mig med! är ju bara några dar mellan... Men vi får se vad mitt vul visar nästa vecka, spännande...

• SoMa72

Pixan, bra att vinet var gott i lördags, hoppas du får ditt plus nu...

• SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-06-16 10:19:58 följande:
    mct hur starka är dina tester idag ?? tänk pergotimen kan ju ge fler hehe
    Håller tummarna för fler för MCT jag med...
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Men hur tycker ni jag ska göra, tjejer? Obestämd Sexa loss inför vul 20 juni och hoppas att jag inte har 6 st ägg som tänker bli befruktade (eller som jag då ev. redan har lyckats befrukta själv)  eller avvakta vul och se vad de säger? Obestämd Jag vill INTE få utfärdat sexförbud.... Jag kör väl på och hoppas på det bästa eller? Oskyldig Cool 

♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-06-16 10:45:19 följande:
    soma kör nu så det ryker :))))))
    OK, du vara chef!! {#emotions_dlg.djavulsk}
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    pixerpie skrev 2011-06-16 11:46:17 följande:
    SoMa! Det är bara att köra på... Ganska osannolikt att det ska vara fler än två... Första pergokutren hade jag två men ett försvann tills äl, sen har jag bara haft ett ägg åt gången...

Å, ja- vinet var gott! Funderar på att testa igen men det var ju negativt i tisdag och jag brukar ju inte kunna testa så tidiga plus- så lördag, kanske... Är på dag 28 idag...
    Då kör jag på... Men hur var det nu, du har egen äl också? Min gyn pratade iaf om att det ökade chansen/risken betydligt för flerbördsfödslar, men what the heck...    

Lördag låter väl som en bra testdag? Jag blåhåller tummarna för dig! {#emotions_dlg.flower}
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    pixerpie skrev 2011-06-16 13:20:07 följande:
    Ja, jag har också egen äl... som jag förstått det är det vanligare med fler ägg om man har PCO och ingen egen äl samt att det tycks som om de utan egen äl lättare blir gravida med pergo...  Det är bara min känsla men jag är väl lite sur för att det inte tagit sig trots pergo... Men, men- något händer väl förhoppningsvis iaf!! Och snart!!

Jag håller mina tummar för dig med!! Och lördag då ska jag banne mig få ett plus... Men ska träffa en ny bäbis då också- kanske bäst att testa efter babybesöket för att slippa vara sur om det inte är något. Bättre att hoppas på något då! Fast om det är positivt så skulle det ju vara dubbelt så kul att träffa bebben!!
    Gaaaaaaaaaaaaaaaaaah, säg inte så..... Förvånad Foten i munnen Men hur många kurer har du kört nu? Nu j-lar ska det ju bara ta sig för oss!

Ja, nu får du banne mig fixa fram ett plus på lördag! Cool Åhh, mysigt att gosa bebbe....
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Men shit, gumman!!! Har du haft så där starka så tidigt förr? Heja, heja! Undrar om det är fler i magen? Kram!

♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3