• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Smålands jänta i storstaden skrev 2010-06-24 09:54:23 följande:
    Hej tjejer! Jag tror, jag tror jag plussat igen... Lovade en kompis att testa så att hon blev lugn. Jag känner ingenting och hade imte mycket hopp så jag är i chock och vet inte om jag vågar hoppas ännu. Ett svagt men synbart sträck dök upp innom tiden, fastnar på kort men är på landet och mobilsurfar så kan inte lägga upp en ännu, kanske kan komma en bild ikväll. Måtte sträcken bli starkare nu bara!!!
    Åhhh grattis!!!  Den här gången går det vägen ska du se!
  • MCT79

Härlig midsommar till dig också Bev!

När är det äl-dags Happiness?

Nu börjar mina bröst ömma också... det har de kunnat göra före mens förut också men inte sista sisådär 8 månaderna... annorlunda ömt också.. mer som svid/blåmärke/stick..

Gud vad bra jag är på att förklara....  Oskyldig

• MCT79
    acure skrev 2010-06-24 21:05:39 följande:
    Tjejer, jag är så nervös. Tog precis ett gravtest från testlagret (BIM -4) och efter en stund dök det upp ett svagt svagt svagt, alltså jag menar SUPERSVAGT streck och genast började hjärtat dunka snabbare. Sambon vågade inte säga om det var ett streck eller inte, men han kunde definitivt se att det var något där. Kan det vara ett streck på riktigt eller är det ett spökstreck? Jag har aldrig riktigt förstått det här med spökstreck. Är  spökstreck streck som hamnar på fel ställe, eller kan de hamna på rätt ställe och sen bara spela ett fult spratt med en?

Vill SÅ gärna att det är ett riktigt streck, men det hade ju varit otroligt att plussa direkt efter MF utan en mens imellan. För bra för att vara sant helt enkelt. Åh, varför var det tvunget att vara SÅ svagt för, nu kommer jag inte kunna sova på hela natten för jag kommer ju givetvis att testa med morgonurin imorgon bitti. Om jag inte är så dum att jag tar ett nytt test innan jag går och lägger mig. (Är jag superdum då?)

Om det nu med allt mitt hopp är ett pluss så förklarar det mitt hemska humör och mina fula hemska finnar som dyker upp nya varje dag. Men jag tar alla finnar i världen bara jag får en bebis!

ååå, håll tummarna är ni snälla.
    Oj woow! Spännande läsning i morgondå!  Håller alla tummar och tår!
  • MCT79

Hur går det för mina BIM-kompisar då? Pancakes, Mimmi80 och Pixan???

• MCT79
    Odetta skrev 2010-06-27 14:43:54 följande:
    Usch...känner mig ledsen idag. Min lillebror och hans tjej går precis igenom sitt andra mf på raken....hon var beräknad 3 veckor efter mig. Fan för dessa eländiga missfallen

Ska skicka länk till denna tråd till henne...
    Usch vad tråkigt... tänk om alla missfall bara kunde låta bli att ens bli plus på stickan... å när man väl fått ett plus var man garanterad att det skulle gå bra... tänk vad mycket lugnare man skulle vara..

Hur mår du annars nu Odd? Jag tror inte det blir nått plus för mig ändå.. har haft så jäkla mkt symtom men molvärk och illamående och gaser sista 1½ veckan men nu såhär 3 dagar före BIM så känner jag inget alls längre... Sååå ledsen...
    Tog ett äl-test imorse... de gav ju utslag även på HCG för mkt.. tänkte att det borde ge utslag om det var något på G men icke... knappt synbart streck.

Blä... :(
  • MCT79
    Fiiffii skrev 2010-06-27 17:55:48 följande:
    Hej!!

Tyckte denna tråden passade in..
    Vi har försökt sedan aug -09 och plussade okt -09 blev dock ett missfall vecka 12+1 helt oväntat.. Fick gå 6 veckor ovetandes om att fostret dött i vecka 6:( ..

Har sedan försökt hela tiden!!

Önskar verkligen att få plussa och ge pojk ett lillasyskon..
    Hej och välkommen! Här turas vi om att hålla varandra uppe! Kanontråd!!
  • MCT79
    rontgensyrran skrev 2010-06-27 16:46:44 följande:
    Jag tog ett ÄL test när jag blev gravid just för att se och det var också supersvagt så ge inte upp!!! Än finns det chans till att det växer nåt i magen :)
    Åhh tack gumman... näe självklart.... ska inte ge upp..!  :D
    Sista två månaderna har jag ju fått en spotblödning 3-4 dar före mens som jag trott var en nidis eller så... ingen sån denna månad. Spännande..
  • MCT79
    acure skrev 2010-06-27 19:08:35 följande:
    håller tummarna på ett pluss! Jag testade också ÄL test på BIM -4 och det blev jättesvagt positivt, trodde att det skulle bli starkare än gravtestet men icke, så det är fullt möjligt att du är gravid ändå! :)

Förra graviditeten fick jag en nidis, men inte nu, så jag trodde det var kört innan jag plussade för jag inte hade fått någon.
    Du inger mig hopp! Tack gumman!!
  • MCT79

hej tjejer.. hemma med migrän idag, precis klivit upp... migränen var heeeelt borta under tiden jag hade hcg i kroppen så nån bebis i magen är det nog inte denna månaden.
    BIM i morgon,., testade neg igår.

Brösten är dock mer ömma nu och jag mådde illa igår.. men kan lika gärna vara pms... Mår illa idag med men det är mer migränen tror jag.

Sova mera nu.... för TRÖTT det är jag... ÅHHH vad jag ville den här månaden!!!!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3