• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Längtan efter liten skrev 2010-07-25 11:35:30 följande:
    de där jäkla drömmarna... jag rent ut sagt hatälskar dom!
    De är ju så underbara att drömma, men ger en hela tiden förhoppningar om något som kanske inte alls stämmer.. förra månaden drömde jag flera såna drömmar.. och var BOMB säker på att jag skulle plussa...
    Men du... du ska inte vara ledsen, du kan ju fort.f plussa, visst?
    Jovisst.. det är ett par dar kvar. Dt bara känns inget annorlunda så jag tror mensen kommer. Liiite lite ömma bröst och molvärk för ett par dar sen som bara slutade igen`? Jag tror min mens kommer. Eller.. jag vet att den kommer. Kvinnlig intuition. ;)
  • MCT79

Visst är det knäppt vad man kan drömma.. och hur jäkla verkligt det kan vara ibland! Man vaknar men det går ändå inte över på en gång.. Sen kan man ju drömma fantastiska saker också.. :D

För nått år sen hade jag en mardröm om att min sambo berättade för mig att han varit otrogen och han ville att vi skulle gå isär. Jag vaknade OTRÖSTLIG! Det jobbiga var att vi bodde 54 mil från varann dåm det var innan han flyttade upp till mig. Vi pratade på telefon men det tog ett par dar innan jag lugnade mig helt..... sjukt!

Kram till er alla med drömmar! Det kanske var ovädret som ställde till våra hjärnor! Må vi alla sova bättre i natt!

• MCT79

Vad knäppt det kan bli! Det knäppaste jag drömt som är icke graviditets/göra barn relaterat är att jag jobbade extra.... som krypskytt... naken....  Jag menar.. vad grundade det sig på?! Jag låg ovanpå taket på min gamla gymnasieskola.... å höst var det för jag frös och löven var gula!

• MCT79

Massor med kramar till alla som fått besök av häxan!  Det var då själva fan så svårt hon har att fatta!

Själv har jag lite migränkänning.. vilket är ett solklart tecken på mensens ingång... bara vänta. Får väl njuta ett par dagar av att slippa tampong iaf...

• MCT79
    MCT79 skrev 2010-07-25 21:56:32 följande:
    Jaaaa skördemånaden!! Nästa månad är vår månad!!
    Vi kommer få så många plus att vi kan GE BORT till andra trådar!!
  • MCT79

hej på er! Hur är det med er? Är menssmärtorna drägliga Mimmi? Har du sådär jobbigt hela mensen eller är det bara första dagarna? Skönt att Diklofenak hjälper iaf.. =)
    Min första mens efter att jag satte in kopparspiralen fick jag våldsamma menssmärtor... jag trodde jag skulle dö och hade ju blivit förvarnad om att det skulle kunna bli besvärligt. Jag övertalades att försöka en mens till och se den gången kände jag inte ett smack.  Vet inte hur jag skulle palla med att ha sådär ont varje månad.
    Iofs.. jag har ju migrän varje månad istället.. inför mens och inför äl...drygt.
    Jag hade ju migränkänning igår men det blev inget av det alls... Går jag på min normala cykellängd har jag bim i morgon.... spännande. Inget plus i morse iaf... jag tror inte att det är nått men...man hoppas ju. Går jag på när jag fick plus på älstickorna och min lutealfas så har jag iofs inte bim förrän onsdag/torsdag. Vilket ju är en viss skillnad... migränen hinner komma.. kanske plusset också.... *hoppas*

• MCT79
    Väntan på en liten skrev 2010-07-26 20:12:52 följande:
    Usch arg och ledsen över hur vissa här inne har noll empati och hjärta
    Va??? Vad nu??
  • MCT79
    MCT79 skrev 2010-07-26 22:18:29 följande:
    Va??? Vad nu??
    Sorry.. såg sen... :)
  • MCT79
    Väntan på en liten skrev 2010-07-26 22:37:22 följande:
    Usch kanske ska ge upp detta med barn, jag mår skit idag och bara gråter, känner mig så uppgiven och nu är det verkligen liksom påtagligt att jag har svårt att få barn, det handlar inte bara om otur utan det måste vara nåt fel, men vad?
    Icke.. inte ge upp.. du såg väl solskenshistorian jag bjöd på för några sidor sedan?? Plötsligt händer det... Du kanske ska ta en paus? Låta kropp och sinne vila?
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3