Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Färnevik, hur mår du? Inget blod?? Håller tummarna stenhårt för att altl ska gå bra för dig! Kram!!
Väntan på en liten - har du varit på gyn o kollat dig? (Har ingen koll på din "historia") Kör du med äl-tester eller liknande så du har koll på din äl? Funderat på någon annan donator, (jag vet inte hur sånt här funkar!) som kan ställa upp när det passar, tänkte på donerad sperma, så du kan inseminera dig själv vid äl, då blir du ju inte så beroende av när din donator kan träffas... Håll ut - vi kommer att få våra barn!!
jag har gjort utredning så jag har varit hos gyn glera gånger och gjort VUL både i januari, mars, april, maj, juni och juli. tatt prover flera gånger, gjort spolning. Kör med ÄL tester och tempar varje dag. Jag har provat med 3 donatorer under dessa månader färsk sperma är det och den håller max 1 time ju kortare tid den är ute desto bättre så jag kan inte ha ett lager ståendes utan det är direkt som gäller från han in i mig genom spruta. Han bor ju 45 mil härifrån och tar ingen vidare hänsyn, lite konstig inställning har han är inte högprioriterad som han själv kallar det medans andra är det, fråga mig inte varför. hitta någon annan är inte lätt många är oseriösa och bara ute efter sex och förstår inte alls vad det hela handlar om.
Att jag kommer få barn känns inte alls självklart längre, det borde ha blivit det vid detta laget, försök 15 nu och jag kommer nog hamna i klimakteriet utan att lyckas få nåt barn eller ens ett plus så kan ju lika gärna ge upp.