Godmorgon tjejer!
Grattis till fröet Junia, du får hoppa in i systertråden nu! Yähj!
Angående den här känslan att tröttna, luften går ur och allt bara känns helt åt helvete så förstår jag precis vad ni menar... man blir ju lite manodepressiv av det här... precis dagen innan mens, eller när mensen kommer så känns det som man inte kommer orka resa sig igen.. å sen efter äl så är man plötsligt på g igen, hoppfull och fylld av energi... kroppen ger "tydliga" singnaler och man tror att JA denna gången gick det vägen! Å sen besvikelsen.. när man inser att man tolkade kroppen fel.. (jag tror iofs att kroppen mest jävlas med oss...) denna avgrundsdjupa besvikelse...
Å jag är sååååå himla glad att jag har er här inne som förstår det här... även om min sambo är underbar så förstår han inte denna biten... hans månad är indelad i två delar... "mkt sex" och "lite mindre sex"... win win liksom!
Nu ska jag vara snäll, han har också blivit jätteledsen när mensen kommit men på nått sätt är det ändå inte han som tvingas kladda med bindor och ta värktabletter....
Tack för at ni finns, och nu är det helg snart! Några arbetdagar kvar och sen jul!