Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Tejj; starkt jobbat. Ta en välförtjänt ledighet nu och ta nya tag efter sommaren. Det måste vara fruktansvärt tufft att gå igenom det du går igenom. Styrkekramar till dig!!

• kajsalisa

Mimmi80; jag kan tyvärr inte ge dig några tips, men jag vet precis hur du känner dig. Jag tror att enda lösningen är kommunikation med dina nära och kära. Man vill inte tjata om det, jag vet, men förhoppningsvis kan det få dig att må lite bättre. Bebis finns i mitt huvud också dygnet runt, å är jag ändå gravid. Tror nog att männen aldrig kan förstå riktigt hur vi känner...

• kajsalisa
    Happiness skrev 2010-07-09 17:06:30 följande:
    Tjhoooohoo Kolbodtjej. GRATTIS och vad kul att vi har så täta BF. Hoppas nu vi får följa varann.

Kajsa-lisa: Jag hoppar inte över till den andra tråden än. HAha först sa jag fetpluss nu säger jag första VUL. Det slutar med att jag stannar här i 9 månader icke gravid liksom. Då blir jag utslängd av dom andra tjejerna.

ODD-vännen: Blir lessen när du är lessen. Har det hänt något? Ska inte din man ha semester snart? För mig funkar det alltid att umgås med mannen. Då hinner man inte tänka så mycket och därmed blir jag mindre nedstämd. Mina tankar går ju hela tiden till MF och det är ju inte en särskilt upplyftande tanke. Har lyxat till med Amelia vänta barn tidning BARA för att komma på andra tankar.

mimmi80: Tack för ditt stöd! Tycker du verkar som en rikigt go tjej. Jag lovar att du snart kommer bli gravid. Vet du varför jo därför att hela den långa gravid-listan som vi har här har uppkommit på ett halvt år. Vi kan säga så här. Från och med idag...inom 6 månader kommer du vara gravid. Hur har det gått med TSH värdena? Jag har dåligt minne nu...förlåt om jag frågat eller upprepar mig.

Delar ut KRAMAR till alla som behöver. Ett regn av kramar!
    Har du fått någon tid för UL?
    Kram på're fining!
  • kajsalisa
    kajsalisa skrev 2010-07-09 20:15:21 följande:
    Har du fått någon tid för UL?
    Kram på're fining!
    VUL menade jag ju förstås. Ibland springer fingrarna iväg på tangenterna utan att jag hinner tänka... ;)
  • kajsalisa

Happiness; jag går på barnmorskegruppen och fick tidigt (v 11) ul där, men vet inte om dom erbjuder tidigt vul. Kolla med Mammamia (tror jag det heter). Kramis

• kajsalisa

Happiness; Mamamia ska det tydligen vara. Kolla också Emmaultraljudsklinik. Har ingen erfarenhet av någon av dem, men det kanske kan vara värt att kolla?! :)

• kajsalisa

Härliga nyheter Happiness. Så glad för din skull. Stor kram!

• kajsalisa

Välkommen hit Muffe80. Här är vi en härlig blandning tjejer, vissa som plussat för länge sedan och vissa som befinner sig i samma situation som du. Om du är sugen på att hänga kvar och vill ha stöttning och sällskap på väg mot ditt plus så får du gärna skriva in dig på vår fina bim-lista. Det är en fantastisk tråd, välkommen!!

• kajsalisa

Puttekulan; skönt å höra att det verkar ha varit falskt alarm. Nu håller vi tummar och tår att liten har bestämt sig för att stanna hos dig. Stor kram!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3