Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Tejj; starkt jobbat. Ta en välförtjänt ledighet nu och ta nya tag efter sommaren. Det måste vara fruktansvärt tufft att gå igenom det du går igenom. Styrkekramar till dig!!
Tejj; starkt jobbat. Ta en välförtjänt ledighet nu och ta nya tag efter sommaren. Det måste vara fruktansvärt tufft att gå igenom det du går igenom. Styrkekramar till dig!!
Mimmi80; jag kan tyvärr inte ge dig några tips, men jag vet precis hur du känner dig. Jag tror att enda lösningen är kommunikation med dina nära och kära. Man vill inte tjata om det, jag vet, men förhoppningsvis kan det få dig att må lite bättre. Bebis finns i mitt huvud också dygnet runt, å är jag ändå gravid. Tror nog att männen aldrig kan förstå riktigt hur vi känner...
Stort grattis Kolbodatjej!! :)
Happiness; jag går på barnmorskegruppen och fick tidigt (v 11) ul där, men vet inte om dom erbjuder tidigt vul. Kolla med Mammamia (tror jag det heter). Kramis
Happiness; Mamamia ska det tydligen vara. Kolla också Emmaultraljudsklinik. Har ingen erfarenhet av någon av dem, men det kanske kan vara värt att kolla?! :)
Härliga nyheter Happiness. Så glad för din skull. Stor kram!
Välkommen hit Muffe80. Här är vi en härlig blandning tjejer, vissa som plussat för länge sedan och vissa som befinner sig i samma situation som du. Om du är sugen på att hänga kvar och vill ha stöttning och sällskap på väg mot ditt plus så får du gärna skriva in dig på vår fina bim-lista. Det är en fantastisk tråd, välkommen!!
Puttekulan; skönt å höra att det verkar ha varit falskt alarm. Nu håller vi tummar och tår att liten har bestämt sig för att stanna hos dig. Stor kram!