• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Härligt Pilgrimmen!!! Jag hoppas jag gör dig sällskap snart!!

• MCT79

Hej tjejer...

Grattis superfint plus Pilgrimmen! Wohoo!!
    Sugar, usch vad tråkigt.... det är så himla jobbigt med den där berg och dal banan.. man letar förklaringar till varför strecken blir som de blir och man kan förklara nästan allt....  Jag tycker du gör rött i att backa lite... förstår din längtan men utan din sambo lär det ju inte bli nån bebis heller... man får inte glömma bort  varann i allt jagande efter äl, plus, symtom osv...

Själv är jag precis hemkommen från PARIIIIS! Haft det gott... tagit låååånga promenader hand i hand, ätit gott, bara varit. Shoppat lite. Väntar på min äl ännu, hade hoppats den skulle komma under resan men jag vet inte... mina cykler verkar bara bli längre och längre...  På dag 19 nu ju... haft starka ältest några dagar nu men inte det där sista ni vet.... det  P O S I T I V A.... *suck* Sambon är glad och säger " det är nog bäst vi myser lite ifall att....  haha... fast ska sanningen fram så har vi inte riktigt orkat i Paris, romantikens stad... mycket att se och ööööömma fötter och ben ger inte massor med lust precis. Skulle vi bomma denna månad kanske det är lika bra. Låta kroppen och sinnet vila lite.

KRAM på er!

• MCT79

Mne åååhhh fortfarande inget utslag på äl-test...positivt alltså.. det var tom svagare nu än vad det varit sista dagarna...  tråååk.

Ska det vara såhär med rosenroten så struntar jag i den nästa cykel!

• MCT79
    Happiest skrev 2010-10-25 22:05:30 följande:
    Jag är inte alls insatt men ska inte rosenroten hjälpa till med ägglossningen eller varför är det man äter det egentligen?
    Jo det är riktigt... å jag har fått mycket starkare utslag när jag ätit rosenrot.. men min cykel blir längre och längre.. från att ha varit exakt 28 dagar  är jag nu på dag 22 utan äl ännu. TRÅK!
  • MCT79
    Pancakes skrev 2010-10-26 09:00:09 följande:
    Kikar in och säger hej! Hur mår ni tjejer?
    Hej!

ja mår okej.. v'ntar på äl ännu... hade staaarkt utslag tis,ons tors förra veckan och tänkte nuuuu.. men icke...

I morse skippade jag rosenroten.... ifall det var mitt utslag... förvirrad!
  • MCT79
    Pancakes skrev 2010-10-27 08:34:35 följande:
    Men var det inte ÄL om du hade starkt utslag då? Eller kändes det fel typ?
    Fast dom var aldrig lika starka... nääära... men aldrig riktigt lika. Bara vänta och se.. jag har slutat med rosenroten nu IFALL det var ÄL förra veckan... i förrgår hade jag GRÄSLIGT ont över äggstockarna dock...

Vi har inte myst så mycket så jag misstänker att  vi bommat... har ingen aning om bim nu... haha... LOST!
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2010-10-27 10:13:43 följande:
    Nu blir jag förvirrad, ska jag äta eller INTE äta Rosenrot? Jag testar väl den här månaden också, men om mensen krånglar igen, då blir det inget mer...  Obestämd 

Äter ni övriga Folsyra btw?
    Det kan du nog bara avgöra själv.. skippar nog nästa månad för att se om min cykel blir mer normal...

Folsyra äter jag... har gjort sen januari. =)
  • MCT79
    Pancakes skrev 2010-10-27 13:05:23 följande:
    Du kan ju försöka njuta av att du inte vet kanske så slipper du pressen? Vad som helst kan hända liksom! Du verkar ju ha lätt för att bli gravid så man vet ju aldrig...

Hur går det med utredningen? Har du varit hos läkaren nåt mer sen det där första besöket?
    "Spamma" på du... ja jag känner ingen panik över var i cykeln jag är... myser när vi känner för det och inväntar mens... typ. :)
    Jag tror jag behöver vila en månad med.... inte känna den där pressen över att pricka rätt..
  • MCT79

GRATTIS LillaMY!!!  Solklart ju!! Vad roligt!!

Pilgrimmen vad roligt det låter att berätta på det sättet... jag vet inte hur jags kulle göra själv... det visar sig. =)

Här går det trögt... igår hade jag lika utslag på äl.testet igen som jag hade när vi var i paris alltså för typ 9 dagar sen.. starkt men inte lika...tror jag, ska se om jag kan lägga in en bild här så får ni tolka åt mig!

• MCT79
    Pancakes skrev 2010-10-29 13:16:12 följande:
    MCT, man kan ju få två ÄL på en månad också! Det var kanske det du fick!
    Fast veckan efter bara? :S Ja kanske...

Här kommer en bild iaf.. såhär såg testarna ut onsdag och torsdag förra veckan också... nu har de sett ut såhär 27 - 28 - 29....

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3