• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

FruW skrev 2010-11-08 20:53:41 följande:
    Go kväll!

Åh vad spännande tjejer med BIM o ingen mens, hoppas hoppas att ni snart får plus på stickan!!!

MCT - skönt med provsvaren, men shit va snabbt! Här har det gått 6 veckor o fortfarande inte hört ngt... Skrikandes

Sugar - heja dig med träningen!

Tack så mkt för alla fina gästinlägg, de betyder massor med hopp!!

Kram från mig
    Näe jag blev jätteförvånad... läste ditt inlägg, räknade efter när jag lämnat mina och insåg att jag skulle få vänta läääänge... å det var i onsdags... i fredags när posten kom var jag inte hemma så jag såg dem först i söndags.
    Hoppas dina kommer snart mimmi!!
  • MCT79

Grattis Soffy!! Vad skönt att det gick såpass fort ändå, nu håller jag tummarna för dig!

• MCT79
    Längtan efter liten skrev 2010-11-09 17:47:45 följande:
    hoppar in jag också och ger er lite hopp tjejer..
    Jag vet hur jävla jobbigt det är när alla blir gravida efter varandra och själv kämpar man månad efter månad.
    Jag har själv varit en av dom.. i 2 år kämpade vi tills tårarna och orken tog slut.
    Under resdan fick vi 2 missfall och 1 missed abort.
    Men när vi hade som minst kämparglöd så tog det sig. och imorgon går jag in i vecka 20.

Med detta vill jag bara ha sagt att det går tjejer och snart är ni där.
    Jag vet att ni alla kommer klara det här.
    jag är ofta inne och läser hur det går för er och ni ska veta att ni är otroligt starka..
    KRAM
    Tack längtan för dina gulliga ord... ja rätt vad det är tar det sig... börjar nog få lite ångest över min ålder med.... fasen också, låt mig plussa NUUUU!
  • MCT79
    pixerpie skrev 2010-11-09 20:33:04 följande:
    Jag med!!! Vitt, vitt vitt- dag 36!! Vad ska vi ta oss till!!! Ja, ja... bara vänta och se... Kan ju innte göra något annat!!

Tack för pepp SUgar och ni andra!!
    Ska vi göra en sån av det? en slags ramsa....

hmm....

"vitt vitt vitt.... helvetes jävla fitt...."  

Inte jättebra kanske.. ;)  Snöar gör det också.. mer vitt bara för att späda på eländet!
  • MCT79

Hej på er!
    Allt bra med mig... testade snövitt i morse... helvetes j-vla... ;)
    Ingen tant, vansinnigt ömma bröst och ingen som helst koll på när jag har bim egentligen. Fick ju sådär semistarkt utslag på ältesten för 13 dagar sedan.
    Brukar alltid få migrän en eller ett par dar före mens, inget sånt heller. Vild gissning är att äl uteblev denna månad och därmed också mensen....?

*pust suck stånk stön*

Har din mens kommit Pixan??

JObbigt men mensvärk mimmi... sånt suger verkligen, räcker väl med att man blöder.. :(

• MCT79
    sugarrush skrev 2010-11-10 23:10:18 följande:
    Hej tjejer, gaaaah, förstår er frustration! Tiden får utvisa, men vi är många som hoppas att ni får plus nu!
    Själv har jag maaaaassor av tjocka flytningar, hoppas det betyder ngt...
    Kram!
    Spännande!!
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2010-11-12 11:11:30 följande:
    Åhhhh, hoppas, hoppas, hoppas!!! Jag fick starkt äl-utslag den 02 nov, svagt den 01 nov och svagt den 03 nov, men har man bara starkt än dag? Brukar ju inte köra med äl-test, så jag har ingen vidare koll där... Sen känns det ju verkligen som att mensen är på g, men man vet ju aldrig. Har en galen huvudvärk idag också, men det kan ju bero på tråkvädret. =)

Tusen tack, nu ger du mig lite hopp! Hjärta 
    Man har bara det tokstarka en dag, håller tummarna för att det är en nidis!!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3