Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Men vad är det med kärringen den här månaden? Trist att vi är några nu som fått mensen eller verkar vara på väg att få. Jag har då inte bjudit henne på Gevalia nej!
Men jag följer också gärna med till lingontuvan mimmi80 och skålar men då vill jag ha min favoritdrink "Gin & Yang" från Grill-restaurangen (Sthlm) medan jag fortfarande kan! Underbara drink!
Men nu känns det rätt ok ändå, för varje dag som går så är det en dag närmare ÄL igen!
Jag träffade några kompisar igår och ett par av dem hade jag inte sett sen jan-feb. Båda var gravida varav en var höggravid och den andra har några månader kvar. Jag har inga problem att umgås med gravida och prata om deras graviditeter - däremot tyckte jag att det kändes som ett tomhål när de stod och jämförde sina runda magar och det enda jag kunde tänka på var att jag undrade hur jag hade sett ut nu tolfte veckan.
Längtan: Det måste ju onekligen vara svårare om din donator och du inte kan träffas så mycket som det kanske behövs för att det ska ta sig. Jag känner inte till hela din historia men jag hoppas att du får både barn och hund och inte ger upp! Och du är inte ensam, jag önskar ju att ingen av oss behövde den här tråden men nu är vi ju ett väldigt trevligt gäng här som fortsätter stötta varandra så länge det behövs! Kanske du ska ta en drink med oss i lingonskogen så länge? *KRAM*