Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Välkommen till Pilgrimmen och Jania! Ni har hittat till en jättetrevlig tråd även fast omständigheterna till att ni hamnat här givetvis är ledsamt, beklagar att ni behövde gå igenom det ni också. Men här stöttar vi varandra och jag hoppas ni kommer att trivas.
Åh tack till alla raringar som tolkar testet som att jag är gravid, jag har lite svårt att tro på det själv bara på testet eftersom jag aldrig har testat så här tidigt innan och bara varit gravid en gång tidigare så jag vet ju inte bättre. Tog ett test imorse också och det såg liiiite starkare ut. Men det som får mig att bli helt säker är alla symtom som jag skrev om igår som gör att jag verkligen känner mig gravid, igår kväll började den oövervinnliga tröttheten komma och jag gick och lade mig redan halv tio och sov till sju och har varit trött hela dan på jobbet! Gick riktigt dåligt faktiskt. Fick dessutom stiga upp en gång i natt för att kissa! Behöver jag aldrig göra annars. Mer törstig har jag blivit igen vilket gör att toalettbesöken blivit mycket mer frekventa än tidigare. Apropå det så drömde jag två nätter i rad om att jag var otroligt kissnödig, detta var i helgen, det känns som att det måste ha med graviditeten att göra, fick kliva upp då också!
Min sambo skulle köpa mer tester idag, jag sa att han inte behöver göra det just idag utan vi kan vänta, men han sa att han verkligen vill det för att verkligen få det bekräftat eftersom han inte känner något hända i sin kropp! Hjärtat då
Sugarrush: Jag ser det rosa strecket, våra streck ser ungefär likadana ut i styrka! Och alla säger att jag är gravid. Så jag säger också grattis!! och hoppas att du börja känna symptom inom de närmaste kommande dagarna.