Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Mycket väl? Hur då menar du?
Måste bara fråga, är det nåt fel att skaffa barn med en donator, det känns som vissa här tycker det.
Mycket väl? Hur då menar du?
Måste bara fråga, är det nåt fel att skaffa barn med en donator, det känns som vissa här tycker det.
Skaffar barn på samma sätt som alla andra .
Tycker det är så jädra skumt att ha nada symtom brukar alltid ha massa och nu inte enda skit, förutom finnar som attan i nyllet.
Tycker det är asskumt, men det är bara att inse testet var ju negativt så eller ett helvt svaaaaaaaaaaagt plus men det andra var helt negativt och¨så positivt ÄL test 3 dagar innan BIM och det har jag då aaaaaldrig nånsin fått förr.
Jag har gått ner 7 kg på 2 veckor, recep 35 + ute 45 + inomhus med fläkt på och ingen ork att varken laga mat eller äta, drack vatten och saft i 2 veckors tid och åt lite frukt och glass då och då.
Testade igen både sticka från Testlagret och CB negativt men ingen mens än, men vet av erfarenhet att negativa test så här pass sent i cykeln betyder att mensen är på gång vilken sekund som helst. Dag 28 idag 12 dagar efter ÄL och tempen börjar gå ner också.
Hann aldrig göra VUL när jag fick MA, skulle göra det den 28 maj och fick MA den 22 maj.
Hört att risken sjunker till 3% om man sett hjärtat slå i v.8