Inlägg från: Väntan på en liten |Visa alla inlägg
  • Väntan på en liten

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Veronica88 skrev 2010-08-02 17:12:21 följande:
    Jag hade min mens 100626 och jag hade det denna månaden med men i och med jag har haft ont i rygg o mage så då misstänkte jag att jag var gravid;)
    varför misstänkte du det?
    Längtar...11 månaders kamp,MA 7+1 22/5-10. Nu försök 15 totalt, när blir det min tur?
  • Väntan på en liten
    MCT79 skrev 2010-08-02 17:24:35 följande:
    Du är klok du, men jag förstår att det inte var ett lätt beslut att ta. Tycker som Odd dock, jag tror du gör rätt.

Spännande med pirret! Wiiiiee!!!  Pirr är supermysigt ju! NJUUT!
    Tack, det var inget beslut jag tog, det bara kom.

Det började med att jag blev så ledsen när mensen kom i söndags den 25 juli och sedan dess har inte kroppen vart riktigt som den brukar, mer ont, längre blödning och annat mönster.

Sedan tempar jag och förr har jag alltid minnts vad tempen står på även om jag tar tempen kl 07 och sover hela dagen efter den är tagen så minns jag tempen exakt trots att jag nästan var medvetslös när jag tog den vid 07, nu minns jag inte alls. tar den och säger jaha 36,7 och somnar om och vaknar sen och minns inte om det var 36,5 eller 36,7 eller vad det var men fäster inte alls lika stor vikt vid det som förr och känner inget intresse att spekulera och fundera och känna och längta och räkna nere eller nåt.

Sedan igår så bara kom det och kände inte alls nåt sug efter att plöja gravidtrådar här , lägga in när jag ska börja med ÄL-tester, inseminera, drömma, hoppas, längta. Jag fann en ro att hålla på och packa och börja dagdrömma över min nya lägenhet som jag flyttar till om 1 månad minus 1 dag. jag lägger all kraft och fokus på det, men visst om 1 månad så kanske jag är sugen på att försöka få en liten eller om 6 mån eller 1 år, men sedan får vi också se hur det går med kärleken, blir det något mellan oss så är det ju han som ska bli pappa och då måste vi ju vara överens om den saken.

Jag kommer gå in och här och läsa och skriva då och då och följa er, men just nu så försöker jag alltså inte att bli gravid och jag mår jättebra, bättre än på länge.

Önskar er alla lycka till och att ni får era små underverk allihopa.
    Längtar...11 månaders kamp,MA 7+1 22/5-10. Nu försök 15 totalt, när blir det min tur?
  • Väntan på en liten
    Veronica88 skrev 2010-08-02 19:27:50 följande:
    För jag har ont i rygg och mage sen att jag mår illa sen känner mig trött och så...
    Men ont i mage och rygg kan man ju ha av andra anledningar, det har jag rätt ofta. Samma sak med illamående och trötthet. Du har kanske dåligt hB tex.

Har du testat då?
  • Väntan på en liten
    LillaMy3 skrev 2010-08-02 20:16:07 följande:
    Slut på Pergotime på apoteken så får hoppas på att naturen klarer det här med ägglossning själv nu innom rimlig framtid...

Men tänkte jag borde pröva Rosenrot denna cykel för skojs skull Det var snack om att det fanns en bra rr-tråd här på fl. Letat lite, men vet inte vilken som är den "bra". Någon som har en länk?

Någon utan egen äl här som fått äl med rr? Hoppas även på "pergopauseffekten" och "ja ja, kommer ju aldrig få egen äl (inte ens i pergopaus) så detta kommer ju inte funka-effekten"    Med det upplägget kommer jag ju i vart fall inte bli besviken. För chansen att det skulle funka av sig själv anser jag som såååå minimal att då kan jag passa på att önska att jag skall vinna ett nobelpris eller liknande en vacker dag också. Like (o)troligt det
    Vad jag har läst mig till så ska man väl äta pergo varannan månad, men jag kanske missuppfattat det hela.
    MCT79 skrev 2010-08-02 20:18:19 följande:
    Jag blir alldeles varm i magen när jag läser det där.. en massa fantastiska saker händer i ditt liv just nu, och det är kanske bara början! :D
    Det hoppas jag. Allt har verkligen gått fel sedan juni 2008 så nu är det hög tid att det vänder till det bättre.
    Jag menar exakt allt har gått fel som kan gå fel, har haft otur med exakt allt så nu jädrar.
  • Väntan på en liten
    LillaMy3 skrev 2010-08-02 20:38:32 följande:
    Jo det kan man också göra. Speciellt om man har egen äl... Har nu inte det så gyn tyckte att jag kunde ta varje cykel. Det blir för övrigt ca var 1 1/2 månad eftersom mina cykler blir lite långa.

Men jag tror risken för att slemhinnorna blir för tunna är större när man tar de varje cykel. Så detta är nog en välbehövd paus ändå. Tänkte också ta mig en tur till gyn när hon är tilbaka från semester så jag får kollat upp hur ting ser ut i en ostimulerad cykel.

Låter härligt med flytt och kärlek i ditt liv Skönt att du mår bättre.
    Jo det är ju nackdelen med pergo tyvärr om jag förstått det rätt. Vet inte om man kan äta Fermanest eller nåt åt det. Jag hade själv problem med för tunn slemhinna vissa cykler, syntes tydligt på blödningsmängden och dess beteende vid mens, riktigt störande är det.

Ska verkligen bli skönt med flytt, behöver en omstart i livet och löve är ju aldrig fel.
  • Väntan på en liten
    sugarrush skrev 2010-08-02 20:38:38 följande:
    Hej alla!
    Har inte varit här så mycket på sistone.

Jag förstår dig så väl Väntan på en liten.
    Jag känner mig själv så sjukt trött på att drömma om en eventuell graviditet för det går ändå inte som jag vill.
    Jag är så bitter, ledsen och trött nu.
    För några år sedan tvingades jag till abort av en kille jag levde med och det har jag ångrat varje dag sedan dess.
    I mitt förra förhållande försökte vi få barn i över ett år, och jag skrev in mig på BIM-listor varenda jävla månad, men var alltid sist kvar. Då trodde jag att jag aldrig, aldrig skulle få bli gravid igen, att jag straffades för aborten jag gjort (även om den var mot min vilja)
    När jag träffade min nuvarande kille blev vi gravida, det kändes som en enorm triumf och jag var lyckligast i hela världen. Men så fick vi ju missfall och det kändes faktiskt som ett stort jäkla HÅN, efter att ha kämpat och längtat så länge.

Nu ORKAR jag inte drömma och längta mer!
    Det är kanske inte meningen att jag ska få några barn...
    Så jag kommer ligga lågt här på FL ett tag framöver, kommer försöka hitta andra saker att längta efter.
    (Sorry för mitt neggo-inlägg, men det är så bittert när alla omkring får bebisar och är gravida...)
    Ditt inlägg kunde lika gärna vara skrivet av mig för exakt så kände jag också för bara 1 vecka sedan och tidigare sedan 14 månader tillbaks.
    Att skriva upp sig på BIM listor och hoppas och så plussar alla och man glöms liksom bort i såna trdar och aööa är så självupptagna och skriver kommentarer bara som lycka till nästa månad och så maler de vidare med sina plussar kompisar.. Jag känner mig så ensam i såna trådar för de flesta är ju i de yngre 20 års åldranan och har lite annorlunda förutsättningar än mig och de övriga 35+ som försökt i över 12 månader.

Man bryter ihop vid varje mens och jag vet alltid några dagar före mens vart det barkar att det är kört men man hoppa sju så förbannat mycket och sedan när testet visar - så tar man bitterheten då pch jag blir på frukatsnvärt humör och gråter så när mensen väl kommer då har jag allrid hunnit rycka upp mig och lagt på ettnu jävlar ska det bli bebis men inte har det blivit det.

Har ockspå gjort en abort 96 för att min kille jag var ihop med då ville det och jag gjorde det för hans skull och rädsla för jag skulle ju förstöra hans liv som han sa om jag behöll barnet och sedan så har jag sett min barnlöshet som ett straff, när jag fick MA så har jag tänkt att nu får min lilla där uppe sällskap iaf så det inte är ensam, den har ju vart det i 14 år.
    jag gjorde aborten den 1 april 96, graviditeten då jag fick MA började 2 april.

Jag orkar inte känna sån bitterhet över det här längre. Jag mådde inte bra av det och i helgen när jag flyttpackade så insåg jag att livet är inte bara kamp att få barn det finns så mycket annat och jag har liksom lagt all min vakna tid de senaset 14 månaderna i stort sett på att läsa om graviditet så blir du gravid osv och helt skitit i hem och allt och inte haft nåt intresse i att få ordning och fint här, men nu tar jag ett oväntat break här och sedan får vi se vad som sker. Kanske blir jag ocj min nya flirt ett par och bestämmer oss för att försöka så slipper jag känna panik att ha donator tillgänglig vid varje ÄL. Känns så skönt att slippa leta efter symtom på graviditet, längta till BIM, få testa och bli totalbesviken och deppa ihop och nästintill få självmordstankar  och kämpa vidare mot ett ouppnåligt mål. Nu lägger jag ner väldigt mycket tid på heminredning och drömma om min nya lägenhet och hur fint jag ska få det där och så tänker jag på killen.

Jag känner så igen mig i dig vännen och jag vill bara att du ska veta att du inte är ensam om dina tankar.

jag har blivit så provocerad senast idag i en tråd om vi som ömskar oss en flicka eller pojke, jag gick in där och skrev att jag skulle bli tacksam om jag fick ett barn öht  och det var ju inte populärt kan ju säga och det försökta anmäla inlägget. jag ska nämligen visa respekt tycker dom, men hallå respektera oss barnlösa då.
  • Väntan på en liten
    LillaMy3 skrev 2010-08-02 20:54:00 följande:
    Har aldrig haft riklig mens, och absolut inte nu heller. Så jag är lite bekymrad måste jag erkänna.

Jo Femanest eller annat östrogenprep är nog smart. Skall ta upp det med gyn när jag träffar henne.

Börja om och lite kärlek på det låter som en bra blandning

Sugarrush.
    Så jobbigt *kramom*
    Jo du jag kan skriva en roman om min mens

Kort sammafattning.

Våren 09 sökte jag gyn för hemsk PMS och mens så in i och belv rek antidepressiva tabletter. Lät vansiiningt och vägrade. Nytt åb till gyn som då frågade hur det gått. Jag sa nej jag har inte börjat jag tycker inte antidepressiva tabletter känns som rätt alt för mig. Gyn förstod. Nytt åb gyn grågade igen sa samma sak och han blev skitarg och sa att jag var dum. Jag sa att mina mens nu är nästa obefintlig.

Det börjar sparsamt, kommer igång lite, tar en paus och precis när man tror att den är slut så kommer det igång igen. Så var det tag.

Annars så var det störtblödning dag 1, misstänker att det berodde på MF alla de gångerna för det var mörkare blod extrem mängd och klumpar, sedan avtog det och så fors igen på dag 4 eller så eller så rann det ingenting på halva dagen och sedan kunde det komma och fylla en binda som dröp av blod efter 1 timme typ.

Nu är det mer normalt med mega mens på dag 2 då det rinner. Fast denna gång var mensen hel konstig. På dag 3 tog det slut och kom först igång på em i hop med kramp i ljumskar och som attnån trök mig i ryggen när jag gick. Sedan avtig det och kom tillbaks 2 dagar senare och försvann efter 10 min för att sedan komma lite rosa ca 24 timmar senare för att se avta, brukar aldrig blöda så länge.

Jo fermanest eller progynon är väl det som rek, men hör med gyn.

Ny lägenhet och löve är bra, behövs verkligen.
  • Väntan på en liten
    Veronica88 skrev 2010-08-02 20:57:42 följande:

ja det har jag men det är lagom.. Men jag gjorde ju ett gravtest som visade att jag var gravid ju...

Jaha, förlåt jag greppade aldrig.
  • Väntan på en liten
    Längtan efter liten skrev 2010-08-02 21:46:54 följande:
    Väntan: oj oj oj vad är det jag läser har du hittat.en kärlek? Det kan ju inte bli bättre hur hände detta? Wiiie vad spännande. Grattis vännen.
    Jo du läste rätt. hade en tråkig dag och satt på nätet på sån här spry date you know och fick kontakt där med några, men en kille intresserade mig särskilt så vi snackades vid via msn och bestämde oss för att ses. Så toknervös jag var, har ju inte dejtat sedan 2001 så jag vara nära på att ge upp ringa och avboka och skita i det för jag var nära att få psykbryt men det gick så bra. hade ju ingen uppfattning om vad han tyckte om mig had eju fullt sjå att försöka vara normal men han är INTRESSERAD, känns overkligt att nån kille skulle vilja ha en , jag är snart 40 år liksom hallå, men det bryr han sig inte alls om, det är inte det han är intresserad av utan mig och han längtar hem från sin semester enbart för att få träffa mig igen. Jag vet i sjuttom vad jag känner men det känns bra riktigt bra.
  • Väntan på en liten

I morgon blir det storröj här hemma, syrran kommer och hjälper mig att flyttpacka imorgon, fy vad skönt för jag hade haft världens rå-ångest hur jag skall hinna och orka packa ner 85,5 kvm på 30, snart 29 dagar och hinna flyttstäda så imorgon kommer jag ha packat ner det mesta förhoppningsvis som jag inte har nytta av de närmaste 30 dagarna.

• Väntan på en liten
    sofy skrev 2010-08-02 23:18:31 följande:
    nej men! ska du flytta? och har du träffat ngn? guuuud vad härligt!! :D so happy 4 u!!
    Ja, jag ska flytta den 1 sep till en ny lägenhet, en hyres, ska verkligen bli skönt att komma iordning en gång för alla. och jag har en liten flört på gång, får se vad det utvecklas till och han bor i min närhet så det känns verkligen så bra just nu *lycklig*
  • Väntan på en liten
    sugarrush skrev 2010-08-02 23:53:36 följande:
    Härligt att höra så många positiva! Kan ni inte skicka hit lite glad-vibbar?
    Har precis ikväll fått veta att syrran är gravid... När allt redan innan kändes så hopplöst och svårt.
    Min sambo verkar tycka jag är dum som inte kan glädjas med henne. Som inte kan glömma missfallet och gå vidare.
    Funderar på att ringa kvinnokliniken imorgon för att få träffa en kurator. För det här drog upp all sorg till en ny nivå, åter igen. Kan knappt tänka klart just nu, vet inte hur jag ska klara av att orka vidare. Fast det kommer jag ju göra. Det är bara just nu det känns så fruktansvärt mörkt.

Kram på er.
    Fy vill bara krama dig vännen, har själv varit i det där mörka svarta avgrundshålet. Satt nyss och läste igenom mina inlägg i en tråd jag skrev väldigt mycket i under mitt MA, fått underbart stöd där och även här. Just då när man är mitt i känns det inte som det hjälper ett skvatt, men det gör det, iaf för mig så skriv av dig här eller var du nu vill, dagbok eller vad som och älta älta älta. Och jag tycker du gör helt rätt i att ta kontakt med kuratorn.

Jag finns här om du vill ha nån att ösa ut allt för. Jag tänker på dig och sänder över en massa kramar, värme och lyko baciller så att du får må lite bättre och all lycka till dig.
  • Väntan på en liten
    FruW skrev 2010-08-03 09:38:21 följande:
    God morgon!

Usch, Sugarrush, vad jobbigt! Jag vet inte vilken relation du har till din syster (kanske inte den bästa?) men du kanske ska försöka prata med henne, säg att du är jätteglad för deras skull, men att du nyss fått ett mf vilket gör att du har lite svårt att helt dela hennes glädje..? Jag brukar själv bli jätteledsen när någon i min närhet berättar att de väntar barn, blir så påtagligt för mig själv om min egen barnlängtan o mina mf.. men som tur är brukar det lägga sig ganska snart och jag kan glädjas med dom andra - är så nyfiken av mig att jag brukar fråga om hur de mår mm så då blir det lite bättre efter ett tag..

Jag tycker verkligen att det här med mf är fruktansvärt!! Min finaste syster ringde i morse, de har efter ganska lång tid blivit gravida, passerat den magiska v 12 och i natt fick de mf.. Gråter De fick sitt pluss ganska i samband med mitt ena mf, så  min glädje för deras skull var blandad med min egen sorg.. Men nu, åh jag önskar av hela mitt hjärta att de inte skulle behöva gå igenom det här!! Det räcker med att en i familjen ska få mf! Deras graviditet har varit mitt hopp o mitt ljus när jag har varit deppig för vår egen del..

Sugarrush, som sagt, vet inte hur din relation till systern ser ut, men kanske vinner du mycket på att prata med henne? Att få dela hennes graviditet kan självklart vara jobbigt, men vill du missa det??

Stor kram till dig, o lyckospark till Väntan med nya boendet o nya GRABBEN!! Flört Flörta på tycker jag!
    Tack
    Idag blir det inte mycket tid framför datorn, ska snart iväg och sedan hem och flyttröja, min syster kommer hit och hjälper mig och förhoppningsvis hinner jag röja i 2-3 rum innan det är dags att sova nångång inatt.

Sugarrush: Tänker på dig. Hur känns det idag? Tycker Mimmi har ett bra råd, men förstår att det kan vara svårt kanske beroende på vilken relation du har till din syster precis som Mimmi skriver.
  • Väntan på en liten
    sugarrush skrev 2010-08-03 13:37:12 följande:
    Ni är så snälla! Tack tack tack för ert stöd!
    Ska ringa min syster ikväll och berätta men det känns svårt eftersom vi har en annan pågående konflikt... Men troligtvis visar hon lite förståelse.
    Det är så svårt bara eftersom hon är exak där jag var för två månader sedan, jag känner igen allt och minns hur det var.
    Dock är det märkligt hur olika man kan känna, en av mina närmaste vänner fick barn inatt och för henne känner jag ren och pur glädje. Hon messade och frågade om jag ville komma till BB och hälsa på, och det kändes otroligt smickrande att vara utvald att få komma dit. Ska dit ikväll och det kommer nog att kännas bra. Kanske känns det annorlunda just för att jag inte identifierar mig med hennes situation på samma sätt, jag vet inte.

Väntan, förlåt att jag inte repondat på dina härliga flirt-nyheter! Underbart att vara förälskad och känna fjärilar i magen! Själv har jag träffat många ex via nätet och det kan vara riktiga lyckträffar! Ser fram emot att höra hur det utvecklas....
    Kram till er alla!
    Åhhh vad underbart att få träffa din kompis bebis ikväll, de är ju så små och pluttiga ju Hoppas det går bra.

Ja, hur det går med flirten lär ju märkas inom en rätt snar framtid, har inte hört ifrån han nu på snart 2 dygn, men han är ju på semester och kommer hem idag eller senast imorgon så det blir förhoppningsvis en dejt i veckan hoppas jag.

Vet inte om jag är förälskad, men nåt ditåt men samtidigt är jag lite rädd att inleda något pga tidigare saker som hänt, men vi får se hur det blir. Än så länge känns det bra iaf.
  • Väntan på en liten
    Atti skrev 2010-08-04 00:18:53 följande:
    Hej på er alla. Det är så härligt att läsa hur ni stöttar varandra. Nu har jag kommit hem från semestern så nu har jag uppkoppling.

Sugarrush. Förstår dina känslor, hoppas du orkar berätta för din syster och hoppas hon förstår dig.

Väntan på en liten: Lycka till både med lägenheten och kärleken.

Semestern har gått bättre än vad jag hoppats på, vi har varit på husvagnssemester med min mans syster och familj, som väntar sin tredje i mitten av oktober. Det skulle ha varit 12 veckor mellan våra små, så visst är jag avundsjuk, men försöker att glädjas för deras skull. Svägerskans äldsta son är utvecklingstörd så det hon mest av allt är värd är ett friskt barn, och jag önskar dem verkligen det.
    I morgon skulle vi har varit på RUL, känns lite jobbigt.

Måste fråga, hur "rubbade" har era menscyklar blivit efter era mf/ma? Jag tror jag har äl på G i dagarna, ,men det är lite tidigt enligt mina beräkningar.... fast det är nästan fyra år sedan jag hade en menscykel. Fick väldigt sega flytningar i eftermiddag och i kväll, men det visade inget på äl-stickan. Kanske syns i morgon....

God natt allihopa.
    Mina cykler är som förr med en evighet till ÄL varje gång och en evighet till BIM varje gång trots 28-29 dagars cykel och jag har haft ÄL de 2 cykler som gått sedan MA:t.

Däremot var blödningsmönstret lite oroväckade den senaste gången
    färnik skrev 2010-08-04 11:08:26 följande:
    Vi FICK se ett litet pickande Hjärta idag! Fostret var dock lite mindre än väntat, men kan rimligtvis inte vara nämnvärt yngre med tanke på när symtom och plus kom...? Men vad jag förstått så kan det variera lite hur snabbt de växer alldeles i början, och allt såg tydligt exemplariskt ut i övrigt (hon hade ett antal punkter att gå efter som hon gick igenom, form, fostrets stl i jämförelse med säcken osv. allt var mkt fint...)

Fick utskrivet progesteron också (jättebra tyckte jag! Intressant bara att infertilitetskliniken tydligen inte tyckte det behövdes, medan vanliga gyn självmant ville skriva ut, det var alltså ingenting jag bad om?), och så fick vi sexförbud i minst 2 månader ("Ni är ju vuxna människor, så ni kan visa kärlek på annat sätt", sa den tämligen rättframma läkaren. Flört)

Tyvärr får vi vänta 4 veckor tills nästa VUL, för hon hävade att det var slöseri på resurser att göra ett redan om 2 veckor, då kunde de inte se tillräckligt mycket för att det skulle vara värt att göra det. (Jag höll inte med, jag vill ju se att det lever och växer liksom, men jag fick ge mig. 4 veckor it is, om inget tråkigt händer innan dess...)
    Grattis Underbart så glad för din/er skull.
  • Väntan på en liten
    Happiness skrev 2010-08-04 15:31:27 följande:
    Grattis färnevik...vad skönt att allt såg bra ut. Läkarna har svårigheter att mäta något så litet. Deras mått är inte exakt och därför diffar det på några dagar hit och dit. men det gör absolut inget. Det är när fostret kommer upp i vecka tolv och det är för litet då kan man börja spekulera i tex kromosomfel.

Man kan se hjärtat innan 6 fulla veckor (6+0) jag såg ju pyret hjärta i vecka 5+3 någonting.
    Återigen färnevik jag hoppas för oss.

mimmi80: vad hemskt att din syster fått MF. Blir tårögd. I vecka 12 också...helt obarmhärtigt. Det är ju då man tror att allt är över. Jag vet inte vart jag skulle ta vägen denna gången om det händer som med mitt förförra pyre dog i vecka 14. Då tappar kommer ja bli galen.
    Kan man alltså se hjärtat slå på ett foster/embryo i v.5? Det var mer än vad jag visste.
  • Väntan på en liten

BIM JULI/AUGUSTI 
    29 ? juli - Mallanis ( första försöket efter MF i maj, MA i nov -09) 
    30 juli - Pancakes (tredje försöket, MA början på april-2010)
    18 aug - Havsklippan (2:a försöket efter MF i juni-10)
    20 aug - Mimmi80 (3 försöket efter MF)
    22 aug - Atti ( 2:a försöket efter MA i juni-10)
    23 aug- Muffe80 (2:a försöket efter MA juni-10)
    24 aug - Mimmi80 (3 försöket efter MF i april, även MF augusti-09)
    27 aug - MCT79 (5:e försöket efter X i jan -10)
    1 sept - Pixan ( 4 försöket efter mf april även mf feb)
    VI SOM VÄNTAT PÅ MENS ELLER NY ÄGGLOSSNING
    Lillamy3 (3e efter mf i maj. Denna gång utan pergo... Förvantar inte äl alls.)
    Tejj
    Polarbjörnen (7:e försöket efter MF nov-09) förväntad ÄL ca 30-31 maj
    Jazmin (3:e försöket efter MF-maj-10 förväntad ÄL 23-24 juni

VI SOM TAR EN PAUS 
    Maria204
    Väntan på en liten

HUR GÅR DET FÖR ER TJEJER SOM VI INTE HÖRT NÅGOT IFRÅN? 

Frikadellen
    Bechi
    Linda840406 
    Tess JH

GRAVIDA 
    Vi som plussat (namn+BF):
    Malten, BF 26/8 -2010
    MCH, BF 8/9 -2010
    LINO, BF 18/9 -2010
    Mabaja, BF 27/9 -1010
    MB73 BF 30/9 -2010
    Gosemysan, BF 4/10 -2010
    Nataliesliv 20/11 -2010
    Mikaela 1/12 -2010
    2 barns mamma84, BF 14/12 -2010
    Anna TheSunshine BF 29/12 -2010
    kajsalisa BF 2/1 -2011
    PåvägMotSyskon BF 5-6/1 -2011
    rontgensyrran BF 7/1 -2011
    Bev BF 10/1 -2011
    misslouie BF 17/1-2011
    fröken SJ BF 17/1-2011
    Sommaren2005 BF 24/1 - 2011
    Odd BF 5/2-2011
    pinklove BF 6/3-2011
    Smålandsjänta BF 5/3- 2011
    Puttekulan BF 6/3-2011 
    Happiness BF 14/3-2011
    Kolbodatjej BF 16/3-2011
    Färnevik BF 26/3-2011 (6:e graviditeten, förhoppningsvis 2:a barnet...)
    LittleJunia BF 30/3-2011
    Längtan efter liten BF 30/3 2011

• Väntan på en liten

Havsklippan: Tack, jo det är skönt att få börja om i en ny lägenhet, men jädrar vad jobbigt det är att packa ner allt och städa, man känner ju att man lever iaf och har ju grym träningsvärk i muskler men inte trodde man hade
    Jo man hoppas ju på att det kan utvecklas till nåt mer seriöst mellan mig och han. Han har hört av sig igen med två mail och vill gärna ses så i helgen kanske. Vi är ju fortfarande på dejtingsstadiet så vi får se hur det hela utvecklar sig.

• Väntan på en liten
    Veronica88 skrev 2010-08-05 16:06:03 följande:
    Ja det stämmer jag tycker det är konstigt att jag fick ett svag streck på positivt och i måndes visade negativt hur kan det bli så? jag hade min mens 100626 och sen fick jag den igen en månad efter jag fattar nadda.....
    Jag har fått så jag med. Jag hade positivt den 27 december förra året men var väldigt tveksam om det verkligen var positivt för plusset såg verkligen konstigt ut. 2 dagar efter så tog jag ett nytt test och det var så svagt så skulle nån ha sagt att ser du en elefant så är du gravid så hade jag bergis gjort det, ha ha.
    2 dagar efter så var det helt negativt och jag hade fruktansvärt ont på ett sätt jag aldrig haft förr och mensen var också riklig och 2 dar sen.
    Jag blödde jättekonstigt den mensen, riklig 1 dag knappt nåt 2 dagar och sedan ingenting en halv dag och sen fors 5 timmar så jag tror det var ett tidigt missfall. vad kan det annars ha varit liksom?
  • Väntan på en liten
    Veronica88 skrev 2010-08-05 20:10:23 följande:
    Jag fick min mens den 100619 och sen slutade den 100626 en vecka efter sen hade jag min mens 100721 sen slutade den en vecka efter 100728 fattar du nu? Jag får ursäkta på hur jag skriver och så... Sen då när jag hade min mens i juli hade jag ont i magen och ryggen. och nu har jag fortfarandet ont samt att jag känner mig trött och så..
    Ska kanske göra det får köpa ett imorgon;) men jag tror att jag är det för jag har känt mig konstig och så...
    Men om du haft mens varför då testa?
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3