Inlägg från: Happiness |Visa alla inlägg
  • Happiness

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hoppar in snabbt och tjingelingar på er fantastiska blivande mammor. Kämpar härmed att en blödning inte ska komma. Kryssar benen och kniper med muttis. Go away!!!!!!!

Testade idag och jag har fortfarande ett streck så än lever hoppet!!!!!!!

Som sagt på söndag smäller det. Hoppas embryot växer in i endometriet nu då. Rikigt görar (göteborska) in sig. För ett tidigt MF orkar vi INTE med...

********************LOVE YA ALL**************************************************************

• Happiness

Mallinis....Vänta vänta!!!!! Vad har hänt här...du har ju plussat??????? Fattar ingenting! Mår du bra? Har det hänt något? *orolig*

• Happiness

Mallinis: Förlåt..såg inte ditt inlägg. Men du är du verkligen säker? Man kan ju alltid ha en liten blödning utan att det betyder något?

Massor av styrkekramar till dig.

• Happiness
    mallanis skrev 2010-06-03 12:49:22 följande:
    Helt säker! =( varit på VUL- ingen bebis denna gång heller..
    Kommer helt säkert fortsätta att läsa tråden så jag vet hur det går för er men orkar nog inte inte hänga på er än på ett tag ...
    Nu har jag inte heller varit så aktiv i tråden det senaste och har väl dåligt följt alla. Varit superego ett tag och bara tänkt på IVF. Men hur många MF har du fått nu vännen?
    Har du gjort någon utredning? Kan vara att jag är helt ute och cyklar nu.

Jag har fullständig respekt för att du måste ta det lugnt nu och läka både psykiskt och fysiskt.
    FL kan ibland vara väldigt stressande och det bästa är att vila nu och försöka ta sig igenom detta töcken av smärta. Ett råd är att du och mannen kryper in i er egen bubbla och liksom stänger ute världen en liten stund. Prata med varandra och försök ägna tid åt varandra. Stäng av telefonen och svara inte på diverse frågor från folk. Ta hand om dig nu!

*KRAMAR OM DIG*
  • Happiness

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej vännen!
     Var inne på din sida. Vill så gärna se grav.stickorna. Vart ska gå in under?

LOVE YA!!!!

SNYGGT KÄMPAT!!!!!! Säger GRATTIS igen!!!!!!!!!!!! Alla blommor till dig!

• Happiness

Till dig! jag kommer sakna dig på tråden. Vi har kämpat ihop länge nu...men om jag har tur hakar jag på dig i nästa tråd väldigt snart. Vi måste ju hålla ihop.

• Happiness

Finaste ODD!!!!! Ja men herregud vilka vackra gravtester dom är ju som konstverk...Mona-lisa slng dig iväggen.

Det är ju INGEN tvekan om att någon har flyttat in hos in hos dig och satt upp en skyllt "VAR GOD STÖR EJ". Härligt! Det som du tagit idag hur många dagar över BIM är det?

Vad skönt att du är tillbaka som förstår syftet med testandet. Själv har jag varit ekonomisk denna månaden och bränt småstickor (5kr) varje dag. Är stolot över mig själv....men idag bestämde jag mig för att ta lite mer heavy stuff. 4 CB har jag investerat i.

Sparade en mugg sen imorse och doppade. Strecket syntes tydligt inom tiden, men nu när det fått ligga ett tag ser strecket lite annorlunda ut. Från att vara jämn färg så har lite samlat sig på ena sidan. Men om ni vill se det så visar jag det gärna men då får jag ta det nu, med färgen på sidan.

Testdagen som Carlanderska gett mig är på söndag. Jag hoppas nu att den vill stanna och att strecket inte blir svagare mot söndagen. Då blir jag galen. Sen kommer nästa grej att sluta med progesteronet. Kan ju hända att blödningen kommer då och embryot fäst men inte tillräckligt bra. Ja ODD om det är någon som kan DET området så är det du. PUSS OCH KRAM!

• Happiness
    3 juni 2010Vet inte om ni kan se bilden. Tagen med en kassmobil. Gå gärna in och kolla i mitt galleri. ODD:Jag är på ÄL+14 idag!!!!! Haha då har vi nästan på dagen samma befruktningstid. Love ya!
  • Happiness
    Odetta skrev 2010-06-03 17:42:35 följande:

Tjejjer:

By the way: jag köpte med en massa billiga test från USA...inboxa mig om ni vill veta mer om dem

*kramisar*

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Jag är suuuuuuuuper intresserad. För nu måste det testas här. Minst ett test om dagen. Inboxar!
  • Happiness

BEV: Oj jag då förstår jag att du blev rädd...BRA att du krävde ultraljud. Vilken lycka att se sitt lilla frö på TV. LOVE YA TOO!!!!!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3