-
-
Go kväll girls!
Tack för påminnelsen om att det inte går att va anonym vi mobilen!
Hur går det för er nygravida, har ni testat färdigt? ;)
Mina struntblödningar är tillbaka, vet inte om det är bra eller dåligt.. Myste i morse, där efter har jag blött ganska mkt :( blir så trött på det här! hoppas blödningarna inte påverkar mina chanser att bli gravid!!
Vill så gärna hänga på er andra nu, känns som en evighet sen senaste plusset (maj), är såååå trött på att vänta!!
Sugar - du o sambon måste ju va en match made in heaven, ni är ju grymt fertila!!! Några tips?
Snutt - frågade sambon om vi inte kunde testa er metod nästa månad om mensen kommer den ä här gången..
Hoppas ni alla mår fint, önskar er nygravida massa sköna symtom så ni slipper oroa er. Har förresten glömt - klart ni ska hänga kvar här så länge ni vill!! När/om jag blir gravid igen kommer jag nog inte våga lämna tråden förrän ungen börjat skolan minst! ;) Men lova mig att när ni väl går över till plustråden besöka oss här inne OFTA!!
Kram från mig
Ps, i morgon ska jag träffa min höggravida kompis, ska bli jättekul men också jobbigt.. Jag hoppas jag klarar det bra.. -
Sugar - var köper du glidmedlet? Har kikat efter det på Apoteket men inte sett det. Heter märket så? Tack för att du tror på mig! betyder mkt när jag inte orkar göra det själv..
Skönt att höra att dina tester ser fina ut!!!! : D -
Atti- är du säker på att det är mf? Flera i plustråden har blött under sina graviditeter, t ex sofy, och det har gått bra! Håller tummarna för att det är så för dig med! Om du inte redan har åkt till sjukhuset tycker jag art du ska göra det, så du vet. Hur mår du? Blöder du mkt? Tänker på dig vännen, o önskar dig all lycka till!!! Många kramar från mig
-
Är det ngn härinne som har gjort en vanlig fertilitetsutredning? Jag har ju bara gjort en mfutredning, funderar över vilka tester o undersökningar som skulle tillkomma, ngn som vet? Sambons simmare är ju inte kollade, läkarna tyckte det räckte med 3 mf, men jag skulle ändå vilja att de kollade. Tycker det går så segt för oss att bli gravida, 10:nde försöket nu,,
Ngra idéer?
Sugar - tänkte beställa preseed, men verkar krångligt med applikatorerna, använder du dom?
Kram -
Tack för bra svar! Kommer inte ihåg exakt vilka tester, många rör med blod var det.. Men kromosom på mig o grabben, sköldkörtel, vitaminer o salter, blodets kouguleringsförmåga. Bil med saltlösning oxå, lite läskigt med röret tycker jag! Men inga äggreserver vad jag vet.
Jo dom resonerade ju så ang simmarna. Men om allt ser bra ut fattar jag inte varför det tar såååå lång tid :( -
Atti - usch vad hemskt! :( så ledsen för er skull. Jag hoppas att skrapningen går bra o att du snart är på benen igen. Hoppas vi får se dig här i tråden snart igen! Många kramar från mig
Soma- vart ska ni? Vi var på playa del ingles, där finns en jättebra restaurang som heter espetada. Liten, så det är bra att boka bord, mysig o fantastiskt goda kötträtter!! Missa inte! När åker ni? Skönt med annat att fokusera på! Själv närmar jag mig bim, så där är mitt fokus nu...
Ngn annan som ska ha bim snart? -
ODD
-
Åh skrev precis ett jättelångt inlägg som försvann :(
ODD -
Ingen tur, allt försvinner :(