Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Åh vad trist SoMa. Bit ihop, vår tid kommer! Själv är jag lite sur på sambon som var för trött för sex igår... Tänk om vi missar ÄL nu, jag ska ju bort i flera dagar nu ju.... (eller ja, klart han inte ska ha sex om han inte vill men, ja, ni fattar...)

• sugarrush

Helvete. Nu känns det som ÄL-värk. Och vi hade sex för tre dagar sedan, i måndags. Det är ju för länge sedan! Blir så himla ledsen, känns som om den här månaden är körd. Fan!

• sugarrush

Värken kan komma antingen när ägget släpper, eller innan. Men jag ska resa bort idag och i helgen ska mina föräldrar på besök så då kommer det inte funka. Vi kommer alltså inte kunna ha sex förrän på måndag igen.

• sugarrush

Pilgrimmen, det ser lovande ut! Håller tummarna för starkare om några dagar! Jag smet hem från kursen och nu har vi SEXAT! Haha, vad gör man inte! Har ingen aning om det var äl, men kanske.......

• sugarrush

Pilgrimmen: det där kan slå vad om är ett plus! Jag vågar mig allt på ett GRATTIS!

• sugarrush

Åh vad kul med så många plus! Grattis båda två!!! Gud vad söta ni är tjejer, hoppas ni har rätt! Jag tycker vi alla ska hänga på stimmet! Kul förresten att vi verkar vara tajmade Lillamy! Kram på er alla underbara!

• sugarrush

Det är rätt lista, bara det att jag fram till igår inte hade ngn aning om när mitt nästa BIM var.... Och nu kan jag inte lägga in ngt, skriver på telefonen så jag kan inte kopiera eller citera. (Är hemifrån på jobbkurs.) Skulle ngn vänlig själ kunna lägga in mitt BIM i listan - 28 okt?

• sugarrush

Hehe härligt MCT! Underbart med sugna karlar!!! Själv har vi just hittat botemedlet på den där sex-tristessen som kan infalla när man måste sexa massor kring ÄL varje dag - pre seed glidmedel! Värsta grejen!

• sugarrush

Tack Pilgrimmen! Jag kan fixa det senare, huvudsaken är ju att man är med på listan nu! Tack

• sugarrush

Grattis igen Pilgrimmen och annaj! Jättefina plus!

Usch så frustrerande SoMa, hoppas det ordnar sig snart så att du får ett plus (helst det förstås) eller mensen (så du kommer i fas). Jag tror du kan räkna från nästa mens din "vanliga" cykel-längd helt enkelt. Ibland är ju mensen sen utan anledning, även om det inte händer speciellt ofta.
    Hade inte du tagit rosenrot eller något sånt tillskott nu förresten?

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3