Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Muffe - håller tummarna! Jag har också haft missfall, 3 st, men också två välskapta barn! Ge dig inte
Muffe - håller tummarna! Jag har också haft missfall, 3 st, men också två välskapta barn! Ge dig inte
Åk in och kolla vännen!
Ska försöka ta det lugnt. Skippar festen med jobbet ikväll, tyvärr...
Vet bara inte vad jag ska säga nästa gång jag ska iväg? Kan ju inte ha ont i magen jämt. I dag var jag nästa på väg att säga som det var till chefen faktiskt... men hejdade mig. Vill inte att ngn ska veta!
man kanske kan boka tider efter 16.30 på sjukhus? Tror ni det? Då hinner jag jobba klart nämligen.
Tog cytotec mot MA för två veckor sedan och gjorde efterkoll idag. Fortf. blödningar och allt var inte ute, så jag fick methergin. Ingen ÄL i sikte, sa hon efter vul:et...
Pilgrimmen, tråkigt! Skickar styrkekramar
MCT79, va bar att din kropp e på banan igen. Känns som mitt missfall pågått i EVIGHETER. Fick svar om MA runt 10 aug. Gjorde cytotec abort 24 aug tror jag det var. Men blöder ännu! Hatar dessa bindor!!! Känns som min kropp e för gammal och långsam!
Pilgrimmen, ta hand om dig massor!
Skönt du har den bästa mannen hos dig !
MCT - jag plussade på 2 dagar efter BIM. Var till MVC i vecka 6+4 och fick svar att det var i rätt storlek men inget hjärta kunde dom se. Väntade en vecka till men fortf. inget hjärta, så det var MA. Sedan skulle jag få vänta två veckor på tid för skrapning, men orkade inte med. I vecka 8+5 åkte jag in akut och fick cytotec. Det var för snart tre veckor sedan. Fröet satt i magen, så inget utomkved, men jag är en "blödig" person. Min mens håller på 7-8 dagar.. så detta är nog normalt. På efterkollen häromdagen fick jag methergin för att driva ut det sista....
Ang. ÄL-flytningar tycker jag de kommer i shok, om man säger så. Plötsligt när man kissar kan det komma så mkt att det rinner, sedan kan det vara torrt nästa gång jag kissar. Mys på vetja! Skönt ÄL är i gång redan!
Du har inga ärrbildningar efter utomkvedet?
E det bara jag som blödit rött i 14 dagar och forsätter blöda nu uppe i 20 dagar, fast mest brunt.. men fortf. slemmiga klumpar och lite rött ibland...?
Jag har för mig att vid mitt första MA 1992, blödde länge, 10-12 dagar. Då skrapades jag.
Vid nästa missfall 1999 var det vanlig spontan missfall utan skrap eller tabletter. Då var det som mens. Mycket dag 1, lite dag två, men sedan mycket igen några dagar. Sedan klart.
Nu MA år 2010 är min kropp tydligen seg o gammal och jag blöder fortfarande mycket och länge 20 dagar.
Pilgrimmen. Det kan vara så att det kommer tillbaka i morgon igen. Skulle tro att det ska komma mer än 1 dags blod. Annars, kolla upp det! Kram
Sugar... förstår att du känner som du gör. För jäkligt, Men tänk på att det kommer en dag när fröet växer hela vägen fram! Det kommer bli så! Ge inte upp!
Stackars Muffe - läser och blir så ledsen. Vet hur ont det gör. I själ och hjärta och kropp. Tänker på dig idag !