Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Odd: jag missade helt att gratulera dig på 10-årsmamma-dagen igår! Hoppas du fick en fin kväll och blev glad igen! Det låter som om du är lite mer uppåt nu! Grattis och stor kram!
Havsklippan: Tack för ditt stöd. Just nu känns det bättre, vi är båda på glatt humör idag (det är så lätt att man tar ut det på den andre om man är sur). Killen har fortsatt älta sina jobbproblem lite, men har även tillstått att missfallet gjorde honom mycket mer känslig för motgångar i nuläget.
Det jag inte berättade sist var att en av anledningarna till att jag var sur var att jag förberett en överraskningsfest till honom till imorrn. Har bjudit in kompisar, köpt mat och fixat och donat... Visst, han vet ju inte om den så man kan ju inte säga att han är otacksam, det vore fel ord... men man tappar liksom sugen att fixa en fest till någon som bara gnäller... Men jaja, nu är vi glada igen så det gäller väl bara att se framåt antar jag... Och prata mer om det behövs.
Angående dina test vet jag inte riktigt vad som hänt. men du KAN ju ha missat stegringen om du hade lite otur. Det behöver ju dock inte betyda att du missat ÄL. Jag hittade den här sidan: teskedinfo.blogspot.com/2010/03/agglossningstester.html den är ganska bra för att jämföra streck på ÄL-test.
Brukar du ha ÄL-känningar (smärta eller liknande), eller kan du helt enkelt ha haft ÄL utan att du känt av det?