• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Men ååååhh Odd!! Äntligen!!!!  Detta är du såååå värd!! Grattiss!!

Pancakes! Yes min mens kom den också, men du är nästan inte ensam i Juli, jag är ju bara en dag före dig! Du å jag Alfred, kommer du ihåg? ;)

• MCT79

Vad är det jag läser... värsta berg och dal banan.. sitter och blir superglad för Happiness och alldeles pirrig när jag inser hur få vi är på bim listan numera, snart är det vår tur!

Sen kommer ditt inlägg Odd... jag saknar ord.. jag håller alla tummar och tår för att dt bara är falsklarm och att allting är super! Hur kan det vara annat med så fina plus?! Jag menar de är ju superstarka!!

KRAAAAAM till er båda!!

• MCT79

Hur går det för dig Odd, har hon ringt tillbaka ännu?  *kraam!*

• MCT79

Självklart är det okej att ni är kvar här inne.. herregud! Vi är ju glada för er skull ju!

Visst är det lite jobbigt att läsa, för jag vill ju också! Men samtidigt inger ni ju hopp för att det faktiskt går tillslut.

Min mens är slut nu och vi myste till det lite igår kväll, har beställt ÄL test i massor och tänker köra med dom den här månaden.. Bara hoppas. :)

• MCT79
    kajsalisa skrev 2010-06-07 21:10:53 följande:
    Tittar in och blåser gravidbaciller på er. Blås, blås!!
    *suuuuuger in så mycket jag kan!*
  • MCT79
    Odetta skrev 2010-06-08 12:00:09 följande:
    Vet ni....utan att säga det högt....jag tänker bara viska, så ni vet...men min älskade man lagar lunch just nu och jag tycker inte att det luktar gått alls. Inget fel på hans matlagning, det är det absolut inte....men jag känner mig nog lite....och här kommer det....illamående Tyst

Så, nu har jag sagt det. Visst borde det vara ett bra tecken? *ja, den hopplösa optimisten är tillbaks*
    Låter som en bra tecken i mina öron! Flört
  • MCT79

Stort grattis till Polarbjörnen!! Vad roligt!!

Happiness!  *skickar över en varm och go filt, massa underbar tidningar, goda teer och en stooooor påse med kramar!!*  Det skulle ju vara din tur nu!!
    Du kommer visst att komma dit igen! Du kommer plussa igen och det kommer gå bra en vacker dag inom kort! Kom ihåg det du skrev, det är något som har gått snett där kroppen stöter bort graviditeten, den hade inte blivit som den skulle.... jag vet att det är en klen tröst...

*tusen kramar*

• MCT79

Hej tejj! Vad skönt det lät med kreta! Grekland är fantastiskt!
    Jag var precis in i ditt galleri men såg inga tester alls, du kanske inte hunnit bara.

OM du hade äl för 8 dagar sen eller var det då då fick utslag på stickorna?`Så borde det vara ca 4 dagar kvar till mens... om du fick utslag på stickorna för 8 dagar sen så kan det tom vara 6 dagar kvar till mens... oavsett vilket så är det ju tidigt att ta något gravtest ännu.
    Man brukar ju säga att det "alltid" är 14 dagar från äl till mens.

Ska hålla mina tummar för er!

Här händer inte mkt alls... vi sexar varannan dag... vilket är för att vara helt ärlig asjobbigt...  min sambo har väldigt svårt att komma.. har alltid haft... det tar lång tid, även om vi stimulerar massor innan, eller vi inte gör det alls... så det blir lite kamp... men han har inget emot det.... sen har vi ju ett dygn på oss att läka skavsåren. ;)

• MCT79
    maria204 skrev 2010-06-12 12:17:31 följande:

Jag fick tyvärr göra ännu en skrapning igår, då det visade sig att inte heller det här fostret orkade leva. Jag hittar inte listan i tråden, orkar inte leta. Nu tar vi paus över sommaren och försöker kanske igen till hösten. Det känns inget kul att försöka nu, efer två MA så tätt inpå varandra.Gråter

Om någon orkar/vill, så får ni gärna ta bort mig som gravid och sätta upp mig på paus.

Lycka till ni anda! Jag hoppas att jag kommer tillbaka till en tom tråd efter sommaren, så att alla har fått sitt plus!

Usch vad tråkigt att höra, jag trodde det gick vägen för dig när du slutade blöda... :((
    Det låter klokt med ett paus,  låt sinne och själ få läka ordentligt nu Maria!

*kraaaam!*
  • MCT79
    {#lang_emotions_flower}MAJ{#lang_emotions_flower}
    20 maj - Kolbodatjej (4:e försöket efter MF nyårsafton-09)

{#lang_emotions_flower}JUNI{#lang_emotions_flower}
    21 juni - LittleJunia (3:e försöket efter MA mars-10 och MF nov-09)
    28 juni - Längtan efter liten (Mf,Mf,MA 2008,2009,2010 nu jäklar)
    30 juni MCT79 (3:e försöket efter X jan-10)

{#lang_emotions_flower}JULI{#lang_emotions_flower}
    1 juli Pancakes (andra försöket, MA början på april-2010)
    1 juli Mimmi80 (2 försöket efter MF i april, även MF augusti-09)

{#lang_emotions_heart}Vi som väntar på mens eller ny ägglossning:{#lang_emotions_heart}

LillaMy3. Äl på g 6-12 juni!?! (1a försöket efter mf i vecka 6 i maj-10. Fjärde försöket tot med dubbelkur pergotime)
    Tejj
    Pixan (efter 2 mf på 2 mån, suck! )
    Smålands jänta i storstaden (MF dec-09, MA maj-10)
    Polarbjörnen  (7:e försöket efter MF nov-09) förväntad ÄL ca 30-31 maj
    Väntan på en liten
    Puttekulan (6:e försöket efter MF dec-09) förväntad mens 25 maj
    Jazmin (3:e försöket efter MF-maj-10 förväntad ÄL 23-24 juni.

HjärtaVi som tar en pausHjärta
    Maria204

Hur går det för er tjejer som vi inte hört något ifrån???
    Frikadellen
    Bechi
    Linda840406 
    Tess JH

{#lang_emotions_gravid}Gravida {#lang_emotions_gravid}
    Vi som plussat (namn+BF):
    Malten, BF 26/8 -2010
    MCH, BF 8/9 -2010
    LINO, BF 18/9 -2010
    Mabaja, BF 27/9 -1010
    MB73 BF 30/9 -2010
    Gosemysan, BF 4/10 -2010