• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Godkväller..

Pancakes vad är din status idag?
    Jag fick en liten blödning idag... inte mkt alls. Slutade. Blev lite glad och tänkte nid! Mår lite lätt illa.. men inte så mkt andra symtom.. bröstvårtorna är klart känsligare än de brukar vara men de gör inte ont.. brösten lite lite ömma bara.

Sen tittade jag i min app till iPhonen och insåg att jag hade en likadan blödning 4 dagar före mens förra månaden! RIDÅ!

Oh well! ;)

• MCT79
    Pancakes skrev 2010-06-01 09:12:24 följande:
    Attans! Hur mår du idag? Det behöver ju inte betyda nånting den där blödningen. Kan ju vara nid faktiskt! Blöder det mer idag elelr har det slutat?

Jag känner ingenting speciellt faktiskt. Fortfarande trött men det har nog mest att göra med att jag kommer i säng för sent, det är ju så ljust på kvällarna.. Känner på mig att mensen kommer snart, la ner tamponger i väskan idag. Har nog en svaaaag mensvärk faktiskt på gång.
    Ptja.. blöder inget idag.. kom typ 1/2 tsk eller så igår...  ?... idag lite brunt bara. Vi får väl se.
    Har lite mensvärk, förra månaden hade jag överjävligt ont kvällen innan mensen kom. Time will tell.. sugen på att testa i morgon igen....hmm...

Hoppas din mens håller sig borta!!
  • MCT79

Känner igen det ni skriver om sexet... att det är lätt att tappa passionen i det... trist. Just nu har jag svårt att hitta lust alls....  särskilt runt äl... kan jag månne undermedvetet vara lite rädd sen förra gången??

Tejj ha det så underbart på kreta! Du ska se att semester, värme, sol och bad och massa intryck kommer göra att dina tankar skingras och kroppen hoppar igång igen!

• MCT79
    FruW skrev 2010-06-01 21:17:09 följande:
    MCT79 - skönt att det inte kommit ngt mer blod idag, håller tummarna för dig! När var det du skulle ha BIM? Har du testat ännu? Jag har bara haft små små bruna flytningar idag, ibland, inget som kommit i trosan utan bara på pappret.. (ursäkta!) däremot känns det som om mensen kommer hela tiden...

Tejj - du kanske redan har åkt på semester? Men hur gick det hos läkarn idag? Jag hoppas ni fick bra besked! Ha en fantastisk resa!
    Du behöver inte be om ursäkt.. jag om nån har beskrivit saker.. ;)
    Jag har testat två ggr... i söndags och måndags... neg då. Har bim typ på torsdag eller fredag. Så det var ju alldeles för tidigt att testa. Förmodligen är det för tidigt i morgon med..=))

Håller tummarna för att ditt håller sig borta med! mensen alltså!
  • MCT79

Jaaa happiness! Var äär du?? Du, jag och Pancakes hade väl bim samtidigt!?

Å var är listan då... orkar jag letar jag reda på den i morgon bitti. Nu ska jag sova!

gODNATT  på er!

• MCT79
    Pancakes skrev 2010-06-02 08:33:06 följande:
    Tack söta ni!

Hoppas hoppas hoppas jag med för alla oss BIM:are den här veckan. Ingen mens idag heller faktiskt. BIm borde vara idag eller imorn. Har ju varit helt supertrött i ett par dagar men igår gick jag och la mig vid 22 så idag känner jag mig pigg. Det var nog snarare sömnbrist än grav.symtom..

MCT79 och Mimmi80, ingen mens idag?! Har ni testat?

Tejj, lycka till hos läkaren idag! Uppdatera oss sen!
    Ingen mens för mig, negativt test.  Bara vänta! Ack ack!!
  • MCT79
    Pancakes skrev 2010-06-02 08:44:32 följande:
    Ja, tiden går långsamt. Hur gick det med blödningen? Kom det inget mer alltså? Verkar ju som nid då ju :)
    Nope ingen mer blödning. Känns bara som sent för nid.. å andra sidan har jag ingen aning om när jag hade äl så.. utgår ju bara från 28 dagars cykel nu. Helt vilse! Hahahah!

Kommer mensen så ska vi köpa stickor till nästa månad och sen sexa varannan dag vid äl säger sambon! :)
  • MCT79

kajsalisa, jag förstår att du är orolig men du ska se att dt går jättebra denna gången! Tänker på dig!

Tejj, vad skönt med en "rundkoll"! Det är så typiskt att frågorna haglar över en när man kommer hem, det tar lite tid för hjärnan att smälta allting.. hoppas du får svar snart!

Pancakes, hade hoppats din mens skulle hålla sig borta! Min är också här nu, betedde sig lika skumt som förra mnaden alltså. Spottings en dag, sen inget två dar, sen mens. u får ma iaf en tydlig förvarning antar jag! ;) Nya tag igen då... cykeln denna månad 27 dagar... mer som min brukar vara! Ny preliminär BIM 30 juni!

Happiness! Woohoo! Hoppas det tagit sig!!

• MCT79
    mallanis skrev 2010-06-03 00:28:06 följande:
    Missfall, hur ska man orka resa sig denna gång? =( fy var det känns tungt
    Men neeeej....... gumman...*kraaaaaam* Jag vet inte vad jag ska säga... du vet var vi finns!
  • MCT79
    {#lang_emotions_flower}MAJ{#lang_emotions_flower}
    20 maj - Kolbodatjej (4:e försöket efter MF nyårsafton-09)
    28 maj -Längtan efter liten (3 försöket efter 3 mf på raken, MA feb-10) 
    29 maj - odd (första försöket efter 4de mf på raken maj-10)

{#lang_emotions_flower}JUNI{#lang_emotions_flower}
    2-3 juni Pancakes (MA början på april-2010)
    2 juni Mimmi80 (osäkert!) 1 försöket efter MF i april, även MF augusti-09
    6 juni - Happiness ( MA nov -09, försöker med IVF)
    30 juni MCT79 (3:e försöket efter X jan-10)

{#lang_emotions_heart}Vi som väntar på mens eller ny ägglossning:{#lang_emotions_heart}

Tejj
    Pixan (efter 2 mf på 2 mån, suck! )
    LittleJunia (3:e försöket efter MA mars-10 och MF nov-09)
    Smålands jänta i storstaden (MF dec-09, MA maj-10)
    Polarbjörnen  (7:e försöket efter MF nov-09) förväntad ÄL ca 30-31 maj
    Väntan på en liten
    Puttekulan (6:e försöket efter MF dec-09) förväntad mens 25 maj

Hur går det för er tjejer som vi inte hört något ifrån???
    Frikadellen
    Bechi
    Linda840406 
    Tess JH

{#lang_emotions_gravid}Gravida {#lang_emotions_gravid}
    Vi som plussat (namn+BF):
    Malten, BF 26/8 -2010
    MCH, BF 8/9 -2010
    LINO, BF 18/9 -2010
    Mabaja, BF 27/9 -1010
    MB73 BF 30/9 -2010
    Gosemysan, BF 4/10 -2010