Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Va rar du e Pancakes. Hoppas sååå att du har rätt. Mimmi; jag befinner mig mitt i vecka 10...

• kajsalisa
    Happiness skrev 2010-06-02 19:10:13 följande:
    Hoppar in snabbt och tjingelingar på er fantastiska blivande mammor. Kämpar härmed att en blödning inte ska komma. Kryssar benen och kniper med muttis. Go away!!!!!!!

Testade idag och jag har fortfarande ett streck så än lever hoppet!!!!!!!

Som sagt på söndag smäller det. Hoppas embryot växer in i endometriet nu då. Rikigt görar (göteborska) in sig. För ett tidigt MF orkar vi INTE med...

********************LOVE YA ALL*********************************************** ***************
    Säger som Susanne Lanefelt gjorde på åttiotalet; Kniiiiiiip!
    Det SKA gå den här gången.
    Stor kram till dig!
  • kajsalisa

Heeej Odd!! Välkommen hem!! Fick tårar i ögonen när jag läste ditt inlägg, tårar av både glädje och sorg. Men vilka underbart fina plus!!! Klockrena ju. Stooor grattiskram fina du!!!

• kajsalisa

Happiness; jag ser ditt plus också. Du ska se att det blir en superfin liten bebis av det. Stooor kram till dig med!!

• kajsalisa

God förmiddag alla raringar. Hur går det för alla som bim:ar nu i dagarna? Nåt nytt på västfronten Happiness?

• kajsalisa

Jo tack Odd, jag mår bra. Hur mår du själv, bortsett från att lillen hållit dig vaken halva natten? Dina test är jättefina....

• kajsalisa

Men det är ju ett klart och tydligt plus Happiness. Brukar vi inte alltid säga att ett plus är ett plus? Det kommer bli bra ska du se. Kramis

• kajsalisa

Söta Happiness. Du vet minsann hur du ska hålla oss på halster... ;)

• kajsalisa

Älskade Happiness. Är så fantastiskt glad för din skull. Tårar i ögonen här också. Stooort grattis till dig och din sambo. 100 miljoner grattiskramar!!!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3