Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Va rar du e Pancakes. Hoppas sååå att du har rätt. Mimmi; jag befinner mig mitt i vecka 10...
Va rar du e Pancakes. Hoppas sååå att du har rätt. Mimmi; jag befinner mig mitt i vecka 10...
Heeej Odd!! Välkommen hem!! Fick tårar i ögonen när jag läste ditt inlägg, tårar av både glädje och sorg. Men vilka underbart fina plus!!! Klockrena ju. Stooor grattiskram fina du!!!
Happiness; jag ser ditt plus också. Du ska se att det blir en superfin liten bebis av det. Stooor kram till dig med!!
God förmiddag alla raringar. Hur går det för alla som bim:ar nu i dagarna? Nåt nytt på västfronten Happiness?
Jo tack Odd, jag mår bra. Hur mår du själv, bortsett från att lillen hållit dig vaken halva natten? Dina test är jättefina....
Men det är ju ett klart och tydligt plus Happiness. Brukar vi inte alltid säga att ett plus är ett plus? Det kommer bli bra ska du se. Kramis
Vaaaaknaaaaa!!! ;)
Söta Happiness. Du vet minsann hur du ska hålla oss på halster... ;)
Älskade Happiness. Är så fantastiskt glad för din skull. Tårar i ögonen här också. Stooort grattis till dig och din sambo. 100 miljoner grattiskramar!!!