Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Tjooohooo alla fina tjejer. Jag har också hittat hit nu. Happiness; Va spännande!!! Äggplockning låter ju ashäftigt. Ser fram emot att höra hur det gick och få följa dig genom hela processen. Stor kram till dig för att du är så modig!!

• kajsalisa

Va skönt Mimmi! Det är en gigantisk lättnad när man vet att kroppen är igång igen. Kramis

• kajsalisa

Lycka till idag Happiness. Hoppas dom hittar massor av fina ägg.
    Stor kram

• kajsalisa

Grattis sommaren2005. Kom gärna och besök oss i tråden för oss som har plussat. Länken finns i trådstarten.

• kajsalisa

Haha... Söta, söta Happiness. Skönt att allt gick bra. Din lilla historia fick mig att skratta. Morfin verkar helt klart underskattat... ;)

• kajsalisa

Jag mår bra, fast trött, hungrig, kissnödig och uppblåst. Ser det som positiva tecken dock. 3 veckor kvar till UL... Ska du ut i solen å kolla Varvet imorgon?

• kajsalisa

Grattis Mallanis. Va härligt!!! Å stor kram till dig Maria204. Hoppas allt går vägen nu då efter allt skit du har gått igenom.

• kajsalisa

Röntgensyrran; hade du vul/ul imorgon, eller hur var det? Jag är lite förvirrad... ;)

• kajsalisa
    Happiness skrev 2010-05-24 11:07:34 följande:
    Såg embryot innan dom satte in det. Embryologen tog ett kort på det åt mig. % st delningar var det eller bubblor. jag är glad för att jag har den lille i magen. Men samtidigt vet jag att jag har bara 20 procents chans om ens det. Så om jag ska vara ärlig så har jag svårt att tro på detta. Men men jag måste bli överbevisad.Den 6 juni har jag testdag och det är ingen idé att testa innan. Dom ska försöka långtidsodla två st och dom får vi då till frysen. Får brev hem om det lyckades om en vecka cirka. Vi har sagt att om detta misslyckas tar vi dom andra också, sen går ridån ner . Vet inte rikigt hur hårt jag kan sporta nu så jag ska sticka in näsan i IVF trådarna och fråga.
    Åh va spännande Happiness. Önskar vi kunde spola fram tiden lite. Till 6e juni för dig och 10e juni för mig.
    Hoppas, hoppas, hoppas att det tar sig för er!
    Stor kram!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3