Inlägg från: Dag och natt |Visa alla inlägg
  • Dag och natt

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Förut hade jag inskrivning i v 10, den här gången skulle jag få inskrivning redan i v 8 pga allt som hänt. 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Dag och natt

Vad härligt att höra att det gick bra idag mimmi! Du är väl värd både film och godis och massa massa kärlek! Kram!

• Dag och natt

Hur är det med alla? Lugnt i tråden verkar det som. 

Tänker på mimmi, hur mår du, hur har det gått? Kram! 

• Dag och natt

Vad roligt mimmi!! Ska tänka på dig då! Vilken tid vigs ni? KRAM!!

Together: Nej vad trist, hoppades att det skulle kunna vara nåt! Kram på dig! 

• Dag och natt

Grattis till mimmi idag!!! Hoppas att ni fick en fantastiskt bröllopsdag!! Hjärta

• Dag och natt

Fru mimmi! Det låter fantastiskt och vilken härlig upplevelse! Lev nu länge på den känslan! Hjärta

Together: Vad skönt att mensen är tillbaka, jag går fortfarande och väntar. Fick jätteont i magen i fredags och i går högg det också till så jag tror faktiskt att jag hade ÄL då, så förhoppningsvis kommer mensen om två veckor.

Väldigt lugnt i tråden, var är alla? Eller är det så att vi inte är så många kvar?

Här har vi lagt om kosten sen två veckor tillbaka och börjat träna massor. Har simmat tre gånger den här veckan och det känns så bra! Hoppas på att hinna gå ner en hel del innan nästa graviditet.  

• Dag och natt

Vad bra att det gick bra idag Tabbs! Jag skulle också gå till Ragnhild men så blev jag ju gravid och avbokade till slut tiden. Vips så blev det mf. Visst är det typiskt när man hade gått och väntat i 1,5 månad.

• Dag och natt
    MCT79 skrev 2011-11-17 20:18:08 följande:
    Ingen aning.. det gäller inte mig iaf... har precis sett ut som en missbildad enhörning med hornet på hakan...
  • Dag och natt
    Together90 skrev 2011-11-18 15:20:41 följande:
    Nu ringde min läkare precis och hon har gått med på att skriva ut "gulkroppshormon" till mig, vad heter det ? pregstrol eller vad heter det?

Im so happy, hon skulle kolla vilken dos hon ska skriva ut och sedan skulla hon ringa om 1 vecka ca ..
    Spännande.. har förhoppningvis ägglossning nästa helg runt där och sen dagar efter så har jag nog receptet på detta och kan ta det ifall jag har tur att bli gravid.. happy girl     
    Grattis hoppas det tar sig då  

Ego: Nu var hCG nere på 13, gaaah det går ju aldrig ner till 0. Har gått 1,5 månad nu, ska tillbaka den 8 dec för att vara på den säkra sidan att det är nere på 0 tills dess. Sjukt irriterande.

Trevlig helg till er andra! 
  • Dag och natt
    FruW skrev 2011-11-18 20:35:49 följande:
    Oj så högt fortfarande! Förstår att det är segt havsklippan! Jag har inte brytt mig om att ta ngt gravtest, skulle bara bli ledsen om det visade ngt fortfarande.. De kollade ju på Sahlgrenska med Vul när vi var där 6 dagar efter skrapningen, då såg allt bra ut. Ingen mens ännu, kommer säkert när vi är i Karibien...
    Ja jag frågade läkaren idag om de överhuvudtaget kommer att ställa nån diagnos på mig och hon sa nej. De kan inte vara säkra. Men hon sa att när hormoner sjunker så väldigt sakta som det har gjort på mig, så talar det för utomkveds. Vid ett missfall sa hon att de brukar ta gravtester efter tre veckor och att de då brukar vara negativa. Men som sagt, här har det gått 1.5 månad nu så det talar ju emot mf. Men om jag skulle ta ett gravtest nu så skulle det ju förmodligen vara negativt eftersom de mäter från 25 mIU/ml. Nu vill jag inte slösa det på ett CB prov bara för att se att det faktiskt är negativt. 

Åh mimmi när åker ni till Karibien? Så underbart.
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3