Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Förut hade jag inskrivning i v 10, den här gången skulle jag få inskrivning redan i v 8 pga allt som hänt.
Förut hade jag inskrivning i v 10, den här gången skulle jag få inskrivning redan i v 8 pga allt som hänt.
Vad härligt att höra att det gick bra idag mimmi! Du är väl värd både film och godis och massa massa kärlek! Kram!
Hur är det med alla? Lugnt i tråden verkar det som.
Tänker på mimmi, hur mår du, hur har det gått? Kram!
Vad roligt mimmi!! Ska tänka på dig då! Vilken tid vigs ni? KRAM!!
Together: Nej vad trist, hoppades att det skulle kunna vara nåt! Kram på dig!
Grattis till mimmi idag!!! Hoppas att ni fick en fantastiskt bröllopsdag!!
Fru mimmi! Det låter fantastiskt och vilken härlig upplevelse! Lev nu länge på den känslan!
Together: Vad skönt att mensen är tillbaka, jag går fortfarande och väntar. Fick jätteont i magen i fredags och i går högg det också till så jag tror faktiskt att jag hade ÄL då, så förhoppningsvis kommer mensen om två veckor.
Väldigt lugnt i tråden, var är alla? Eller är det så att vi inte är så många kvar?
Här har vi lagt om kosten sen två veckor tillbaka och börjat träna massor. Har simmat tre gånger den här veckan och det känns så bra! Hoppas på att hinna gå ner en hel del innan nästa graviditet.
Vad bra att det gick bra idag Tabbs! Jag skulle också gå till Ragnhild men så blev jag ju gravid och avbokade till slut tiden. Vips så blev det mf. Visst är det typiskt när man hade gått och väntat i 1,5 månad.