• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

SoMA - jag vet inte vad jag ska säga.. Såå lessen för din skull! Tyckte verkligen att du hade ett riktigt fint plus sist! Hoppas du får komma till en bra läkare! O gå privat, mkt mkt bättre!! Jag kan också tipsa om min forskningsläkare här, han forskar ju just på upprepade mf. Så har man haft 3 eller fler så kan man höra av sig till honom. Jag vet att han behöver fler kvinnor/par till sin studie. Är det ngn som är intresserad så hör av er till mig..

MCT - härligt, citron, pumpafrön o massage!! Det kommer göra susen det!

Ja tjenare vad gör man inte för att få den där lilla bebisen..

Håller med er andra också om att ni här o tråden är fantastiska, vet inte hur jag skulle klara mig utan den och er! Spar den här till sist varje dag jag är här inne, typ som den finaste presenten öppnar man sist.. Flört Psykopater eller inte - ni betyder otroligt mkt för mig på den här resan!!

Så, blir kanske sista inlägget från mig på ett tag. Ska åka tidigt som attan till flyget i morgon, o blir borta en vecka. Ska bli spännande att se nya fina plus i tråden när jag kommer tillbaka!

O snälla ni håll tummarna för mig - om mensen envisas med att komma den här gången så kan den väl iaf komma när jag är hemma från resan. O ännu hellre ingen mensvärk på semestern! Snälla!!

Stor snöig kram från mig

• FruW

Hello girls!!

Nu är jag hemma igen, har följt tråden under veckan, men inte kunnat logga in.. Grattis ATTI till plusset, fantastiskt att höra!!

MCT - hahaha, du gav mig morgonens första skratt Skrattande Har du hittat testet?? Urjobbigt att tappa bort sånt där ju!

Visst var ni ett gäng härifrån som skulle åka till Gran Canaria? Vill ni ha tips på en fantastisk restaurang så säg till!

Alltså, jag har ätit såå mkt under den här veckan, portionerna var helt enorma o den mesta maten var fantastiskt god, så nu har vi tänjt ut magsäckarna ordentligt till julen! Flört Har säkert gått upp 10kg!! Okej, inte riktigt kanske, men ändå..,

Mensen kom igår, skit också!! Så trött på att vänta på plusset! Ska ju få hjälp med trombyl/placebo nästa gång jag plussar, så vill plussa nu!!! inte få mensen som en klocka hela tiden!! Skrikandes (Jag vet, ska inte klaga, jag har iaf regelbunden mens.. sorry!) Men ni fattar..

Så, flyttar fram mig till bim i januari istället, tror jag det blir.. O har lovat mig själv att göra vad jag kan för att gå ner ngra kilo i vikt för att öka chanserna till en graviditet. Känns jättejobbigt, är urkass på detta, så snälla peppa mig!!

KRAM från mig

• FruW

BIM NOVEMBER
    16 nov - SoMa72 (6:e försöket efter MF i apr -10)
    28 nov - Jania (försöker efter mf i aug -10)
    28-30 nov - Mjaaw (16:e försöket efter mf i aug - 09)

BIM DECEMBER
    6 dec - Knuts76 ( 1 MA, försökt sen -05)
    7 dec - MCT79 - (2:a försöket efter mf sept -10, aug-10, X jan-10)
    13 dec- leaeva -(1försök efter mf okt, mf nov)
    13 dec - pixan ( 7 försöket efter mf april, även mf feb.)
    28 dec- Pinglan83 (2:a försöket efter 6mån gravförbud pga partiell mola apr - 10)

BIM JANUARI
    1 jan - Mimmi80 (9:e försöket efter 3 MF)

VI SOM VÄNTAR PÅ MENS ELLER NY ÄGGLOSSNING
    Melitta (3:e försöket efter MF-maj-10 förväntad ÄL 23-24 juni

VI SOM TAR EN PAUS
    Väntan på en liten
    Anneh

HUR GÅR DET FÖR ER TJEJER SOM VI INTE HÖRT NÅGOT IFRÅN?
    Mamaobabba - (3:e fösöket sen MA i juni-10, försökt plussa sen nov -08)

GRAVIDA
    Vi som plussat (namn+BF):
    Malten, BF 26/8 -2010
    MCH, BF 8/9 -2010
    LINO, BF 18/9 -2010
    Mabaja, BF 27/9 -1010
    MB73 BF 30/9 -2010
    Gosemysan, BF 4/10 -2010
    Nataliesliv 20/11 -2010
    Mikaela 1/12 -2010
    2 barns mamma84, BF 14/12 -2010
    Anna TheSunshine BF 29/12 -2010
    kajsalisa BF 2/1 -2011
    PåvägMotSyskon BF 5-6/1 -2011
    rontgensyrran BF 7/1 -2011
    Bev BF 10/1 -2011
    misslouie BF 17/1-2011
    fröken SJ BF 23/1-2011
    Sommaren2005 BF 24/1 - 2011
    Odd BF 5/2-2011
    Polarbjörnen BF 20/2 -2011
    pinklove BF 6/3-2011
    Smålandsjänta BF 5/3- 2011
    Puttekulan BF 6/3-2011
    Happiness BF 14/3-2011
    Kolbodatjej BF 16/3-2011
    Färnevik BF 28/3-2011 (6:e graviditeten, förhoppningsvis 2:a barnet...)
    LittleJunia BF 30/3-2011
    Längtan efter liten BF 3/4 2011
    Bechi BF?
    Sofy BF 26/4 2011
    Havsklippan BF 26/4 2011
    Muffe 80 BF 1/5 2011
    Pancakes BF 1/6-2011
    Mallanis BF 3/6 - 2011
    annaj84 BF 24/6- 2011
    Pilgrimmen BF 28/6-2011
    LillaMy3 BF 9/7-2011
    Soffy83 BF 11/7-2011
    Tejj BF 28/7 -2011
    Med två små BF 31/7-2011
    Atti BF 9/8-2011

• FruW

Röngen - tack söta du för peppningen!! Tror vi alla här inne behöver det! Plusset för egen del känns sååå långt borta.. Men det är som du skriver, peppande att läsa i listan över alla som plussat och nu väntar på sina små! Glad

Hur mår du själv?

Kram från mig

• FruW

MCT - vet inte vad jag ska säga, vet hur det är, men inte hur man "botar"... Skickar en stor stor kram till dig iaf o hoppas att den kanske gör en gnutta nytta.. Hjärta

• FruW

Röngen - oj, bara 5 veckor kvar!! Kan ju bli när som helst nu ju, såå spännande!! Önskar dig all lycka till! Jag läste tidigare om din man, hur känns det nu? Sååå tråkigt att det ska bli så! Gråter Är ju inte direkt vad man tror när man jobbar i verkstaden.. Men du verkar stark tycker jag!

Hur ska du göra på förlossningen, ska han vara med eller har du andra som du ska ha med dig? Min systers vän fick barn för några veckor sedan, också ensamstående, "pappan" har inte velat vara med ända sedan plusset.. Hon hade sin syster och sin far med sig, eg skulle min syster också vara med under förlossningen, de skulle bytas av, men det blev aldrig så. Iaf, det gick hur bra som helst! Tror att personalen är ganska van vid andra konstellationer än mamma pappa barn..

Ja du, plus - känns lika avlägset som sommaren just nu.. Ska ju få hjälp vid nästa plus, är med i en mf-studie, så nu är det "bara" att plussa, men såå otålig jag känner mig över det nu! Tanten har precis kommit, så ingen lycka den här gången heller. Ska ta mig i kragen o försöka minska ngra kilo i vikt för att ge det hela lite bättre förutsättningar, men så svårt att vara "duktig" o kämpa på när man är såå less på hela skiten.. (ursäkta ordvalet, men det är så det känns emellanåt..)

Samtidigt kan jag känna att jag nog har vant mig vid att mensen hela tiden kommer, är inne på 9:onde försöket nu efter senaste mf, blir inte lika förstörd när mensen kommer längre.. Alltid ngt..

Kram till er alla

• FruW

Soffy - nej vad säger du!! Åh jag hoppas att nya undersökningar visar att allt är bra, håller alla tummar o tår!!

MCT - ge inte upp vännen, så länge inte tanten har kommit finns det hopp!!!

Annars är du (o alla andra) välkomna till BIM i januari med mig.. Flört

Hade ett besök av en vän idag, hon berättade nyligen att de väntar sitt andra barn. Är så klart jätteglad för deras skull, men känner mig som om det BARA är jag som inte är gravid av alla mina vänner! Gråter När hon åkt hem rann tårarna på mina kinder.. Hur ska man orka all den här väntan???

Ursäkta deppinlägget från mig idag, men är lite ledsen ikväll..

• FruW

Hej tjejer!!

Soffy - NEJ!! Såå lessen för din skull!!!! Tycker verkligen du ska försöka kräva att dom sätter igång dig så du får ut det, måste va en fruktansvärd känsa att gå o vänta på att börja blöda!!! Många många kramar till dig!

Natur - ser att de andra tjejerna har välkomnat dig hit, men säger VÄLKOMMEN jag med! Beklagar dina mf o att du söker dig hit, men det här är världens bästa tråd!! Alla har vi liknande erfarenheter, o turas om att att peppa varandra när man är nere.

Melinka -  alla har vi varit nya här i tråden, jag tycker absolut att du ska hänga kvar om du har lust! Glad Jag har också för mig att jag har läst ngt inlägg av dig här tidigare.., Du är iaf så klart jättevälkommen om du vill!

MCT - va fasen!!! Tänkte precis skriva ett grattis-kämpapå inlägg till dig (läste ikapp gårdagen) när jag ser att tantskrället kommit!! Fyy, borde va straffbart att luras så!! (Men tack för sällskapet i januari, kändes väldigt ensamt där)

PIXAN - heja heja dig! Nu är det du som får stå för det positiva i tråden, vi behöver lite fina plus här!! Flört Håller tummarna - o för Alicia 72 också såklart!!

Ni  nya tjejer, lägg gärna in er på BIM-listan, fanns ett snäpp bak i tråden tror jag, så blir det lättare att hålla koll på alla o hålla tummarna för er när ni närmare er BIM!

Så - nu bestämmer jag att vi alla får fina plus i julklapp!! (Ni som har bim senare får er julklapp ngt försenad bara, hoppas det inte gör ngt ) Tomte

Kram från mig

• FruW

KNUTS - GRATTISSSSSS!!! Åh vad kul, såå härligt med lite positiva nyheter i tråden!! Skrattande

Tejj, tack för gravbacillerna, de behövs!! Hur mår du annars vännen??

• FruW

Härligt Tejj, vad gör några dagar när du fick se hjärtat?? Hjärta Myyyys! Så glad för er skull!

Tack för att du tror på oss, i af för mig gör det skillnad, då jag är så dålig på att själv tro på att vi (jag o sambon!) någonsin kommer bli föräldar.. Det där plusset känns otroligt avlägset, och en bebis finns liksom knappt på kartan... Men jag hoppas att du har rätt!! Vill hemskt gärna få ett fint plus i början av nästa år! (BIM 1/1)

Kram från mig

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3