Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
SoMA - jag vet inte vad jag ska säga.. Såå lessen för din skull! Tyckte verkligen att du hade ett riktigt fint plus sist! Hoppas du får komma till en bra läkare! O gå privat, mkt mkt bättre!! Jag kan också tipsa om min forskningsläkare här, han forskar ju just på upprepade mf. Så har man haft 3 eller fler så kan man höra av sig till honom. Jag vet att han behöver fler kvinnor/par till sin studie. Är det ngn som är intresserad så hör av er till mig..
MCT - härligt, citron, pumpafrön o massage!! Det kommer göra susen det!
Ja tjenare vad gör man inte för att få den där lilla bebisen..
Håller med er andra också om att ni här o tråden är fantastiska, vet inte hur jag skulle klara mig utan den och er! Spar den här till sist varje dag jag är här inne, typ som den finaste presenten öppnar man sist.. Psykopater eller inte - ni betyder otroligt mkt för mig på den här resan!!
Så, blir kanske sista inlägget från mig på ett tag. Ska åka tidigt som attan till flyget i morgon, o blir borta en vecka. Ska bli spännande att se nya fina plus i tråden när jag kommer tillbaka!
O snälla ni håll tummarna för mig - om mensen envisas med att komma den här gången så kan den väl iaf komma när jag är hemma från resan. O ännu hellre ingen mensvärk på semestern! Snälla!!
Stor snöig kram från mig