Inlägg från: Längtan efter liten |Visa alla inlägg
  • Längtan efter liten

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

MCT79 skrev 2010-10-06 09:02:40 följande:
    Yes Pilgrimmen, en sån känsla hade jag förra månaden, redan ett par dar efter äl så "visste" jag...=))

Jag har testat idag... blöder fortfarande färskt rött, som en mens.. men inga stora koagler som förra månaden.. mer slemmigt? (oookej här delar vi allt...)
    Testade i går em och tyckte det var starkare än på ,morgonen... tänkte att det var inbillning men det jag tog nu på morgonen är också starkare än igår morse...? Igår gick det inte att fånga på bild ju.... Nu är ju frågan... är det starkare än på bim? Å varför blöder jag isf??? Förra månaden testade jag ju neg. två dar efter att blödningen startade....

ser det jätte tydligt.. som jag sa innna, du ska inte ta ut något i förskott nu. utan se vad som händer. Vilken vecka ska du vara i nu ung?
    Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten
    MCT79 skrev 2010-10-06 13:33:58 följande:
    Det är färskt rött nu... inga enorma mängder men det har kommit ca en 5-krona i bindan... det jag tycker skiljer sig från förra månaden är att det är inga koagler nu... men det kanske kan ha att göra med att jag ätit albyl minor denna månad med?
    Brösten ömmar lite igen... usch... vågar inte hoppas. Väntar ett par dar och testar igen...

Vilken vecka...hmm... hade maxutslag på ältesten 20-21/9... brukar få min mens 14 dagar efter första dagen jag får utslag på ältesterna... Isf är jag bim+2 idag... Men om jag hade min äl den 22:a så är jag väl rent tekniskt sett på 4+0 eller??

Usch jag är så dålig på det där....
    en 5 krona är INGENTING :) jag tror på dig och din graviditet. du ANAR inte hur vanligt det är med blödningar i början. De senaste månaderna har jag nästan hört fler som blödit än inte... så du.. njut så länge det bara går :D
  • Längtan efter liten
    MCT79 skrev 2010-10-06 16:42:28 följande:
    En femkrona i bindan alltså men när jag torkar mig så är det massor på pappret.. men det är konstigt... så "genomskinligt"..alltså...hmm.."tunnt"? Låter konstigt...

Nu ska jag vila lite middag för jag är trött! =)
    jo fast sen ser det alltid mer ut på pappret än vad det är också :D
    under en mens blöder man bara en äggkopp och man tycker man nästan förblöder ibland..
    så jag kommer fortsätta tro på dig...
  • Längtan efter liten
    MCT79 skrev 2010-10-06 18:04:49 följande:
    Ni är så goa... jag önksar jag kunde tro lika hårt som er... det känns som sagt som mycket blod... testar igen om två dar... :)
    testa igen du :) Kram
  • Längtan efter liten
    MCT79 skrev 2010-10-07 09:49:39 följande:
    Näe det tror jag inte... vid förra blödningen testade jag neg två dar efter jag började blöda..  och HCG i blodet var 2 = inte gravid när jag tog det 4 dagar efter blödningsstart. Jag har sen testat med äl-test varje dag sedan jag slutade blöda och om HCG hade stigit igen så hade jag fått utslag på äl-testen med ju...

Jag tror på en ny graviditet  (fick ju symtom en vecka efter äl med  ömma bröst och dragningar i ljumskarna...) men att det sket sig igen helt enkelt..

Igår kväll mådde jag illa... å hoppades såååå.... idag faller man som en pannkaka. Nu siktar jag in mig på läkarbesöket nästa onsdag.
    vad tråkigt att höra.. men vänta ändå till besöket innan du ger  upp helt
  • Längtan efter liten

kul med lite folk från Uppland :D

• Längtan efter liten

pilgrimmen: jag ser kanske kanske kanske ett svagt streck, men det var inte starkt du ;) haha håller tummarna

• Längtan efter liten
    Pilgrimmen skrev 2010-10-15 08:26:49 följande:
    Åhh näää men säg inte så, då blir jag väldigt nervös..Haha! Men tack..Jag fattar inte..Har aldrig lyckats bli gravid DIREKT efter ett mf men jag har nog heller aldrig fattat att jag antingen iinte fått ägglossning innan eller att den hoppar fram nästan 2 veckor..Shiit va underbart om det nu ökar i styrka. Där ligger ju min nojjighet! Sååå testing testing hela dagarna långa, hahaha
    nu ser jag faktiskt lite tydligare på detta testet :d spännande.. tjohoo
  • Längtan efter liten
    annaj84 skrev 2010-10-15 08:39:51 följande:

Tog detta nu på morgonen. Såg streck redan i tis. men nu är det tydligare och går väl inte att missta sig!? Lite dålig bild (telefon). Har BIM på sön så jag ska ta ett igen då men det borde ju visa starkare tycker jag. Jag hade ju MF 13 sep så jag har inte haft någon mens emellan. Ringde till MVC imorse och fick inskrivning 11/11. :)

Pilgrimmen jag hoppas sååå att det också ska ta sig för dig. Kan ana ett litet streck! :)

Snälla ni, håll era tummar att det går vägen denna gång :)
    tjohoooooooooo :D snyggare pluss får man leta efter :D grattis
  • Längtan efter liten

pilgrimmen. nu är det inget snack om saken ju :D

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3