Inlägg från: Längtan efter liten |Visa alla inlägg
  • Längtan efter liten

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

hoppas allt är bra med er tjejer.

Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten
    Muffe80 skrev 2010-09-03 09:25:35 följande:
    5 + 4 idag...

Vad kan de se då? Inget väl?
    då ska du kunna se en hinnsäck och har man tur kan man även se gulesäcken.. och jag har till och med hört vissa som sett hjärtat slå då..
  • Längtan efter liten

v

Muffe80 skrev 2010-09-03 10:41:05 följande:
    Jag har ONT i magen. Blir nog att skippa aktivitet med företaget ikväll och ligga hemma å gråta istället.
    lilla älsklingen :( kan du inte åka in?
    För din egen skull...
  • Längtan efter liten
    Längtan efter liten skrev 2010-09-03 10:45:34 följande:
    vlilla älsklingen :( kan du inte åka in?
    För din egen skull...
    hänvisar dig till mitt förra inlägg i den andra tråden vännnen :D
  • Längtan efter liten
    MCT79 skrev 2010-09-03 13:04:07 följande:
    Jag fick precis ett samtal från gynakuten.. mitt hcg i tisdags var 6 (wooow att man ändå kan se det på gravtestet då!) och i morse var det 2. Allt under 2 räknas som ickegravid... först var han inne på att ta ytterligare ett HCG för att se att det inte stannar där men när han hörde att jag blödit/blöder ordentligt och inte har ont så tyckte han vi kunde låta bli det.
    Jag känner mig också trygg med det och han uppmanade mig att söka akut igen om jag skulle få ont eller inte slutar blöda inom en vecka.

Såå... då har jag fått det svart på vitt... jag visste redan men.. nu är det klart. Bara ta sig igenom detta och vidare igen.

Kram till er alla!
    suck vännen...
    Men tycker du har rätt inställning...
    jag vet att du kommer ta dig igenom det här och att du snart är med oss igen...
    Tråkigt bara att man ska behöva gå igenom detta om och om igen.. det är inte rättvist.
  • Längtan efter liten

Nu åker vi snart till flygplatsen... så vi ses om 2 veckor.
    Håll tummarna att det inte blir någe mer flytningar för min del i grekland...
    vill bara kunna njuta...
    Hoppas allt går bra för er med...

stor kram till er alla.

• Längtan efter liten

hej allesammans. kommer in en snabbis fran Kreta.
    Hoppas ni alla har det bra.
    Jag hoppas att allt star ratt till for min lilla bebis i magen.
    2 dagar efter vi kommit hit borjade flytningarna igen. De kom varje gang vi gick mycket och jag anstrangde mig.
    de kom varje dag fran till i tisdags. sa ons,tors,fre, och idag har jag lyckats vara utan dom.
    det har inte varit mer an kanske hogst en 5 krona forutom den forsta dagen som det faktiskt kom lite blod pa natten, dock bara en gang pa pappret sen ingen mer. kollade vad ett ultraljud har i grekland skulle kosta och det skulle bli 150 euro... sa jag hoppade over det och var helt forstord hela den dagen. (torsdagen)
    Sen har det kannts battre. traffade en tjej har som miste sitt barn i manad 6 och efter det tog sprutor och har da fatt 2 barn. sa hon stottade mig enormt... nu langtar jag bara till mandag da jag ska fa gora mitt ultraljud i Sverige.
    Och jag kan lova att jag bett om att min bebis ska fa overleva denna gangen mer an allt annat.

Forutom de trakigheterna har min semester varit helt underbar, solsken varenda dag, endast 1 dag med 5 min regn. Sa inget att klaga pa. men ska man klaga sa ar det pa toook for varmt idag, maste vara over 40 grader, men nu raknar vi ner till bussen ska ga till flygplatsen. den lyfter grekisk tid 23:40.. och bussen gar 20:35...
    Kan inte ha haft det battre :)

• Längtan efter liten

hej hur mår ni tjejer...

• Längtan efter liten
    SoMa72 skrev 2010-09-20 12:12:48 följande:
    En liten undran... Jag har börjat få järnsmak i munnen, eller rättare sagt, allt jag äter smakar superkonstigt... Trodde det var fel på vinet i fredags, maten i lördags och igår osv, men det är lika illa idag... Mjukosten på knäcket samt äpplet på fm smakade APA! Vad kan sånt bero på? Kan man ha amalgamförgiftning? Har ju precis haft mens, så jag kan ju inte vara gravid direkt... Eller visserligen var mensen ovanligt kort, ska jag ta ett test ändå?

Nån som har några tips? Förvånad
    tycker du ska testa dig=) det är ju faktiskt ett gravteckens å man vet ju aldrig... annars vet jag inte vad det kan bero på
  • Längtan efter liten
    SoMa72 skrev 2010-09-20 12:21:54 följande:
    Tack! Jag får testa ikväll och imorgon bitti, inte säkert att Testlagrets tester visar så bra på kvällen ändå...

Pfff, snacka om att jag verkligen inte ger upp, trots att jag precis haft mens... Men det verkar ju lite märkligt ändå. Annars är det kanske njursvikt eller diabetes? Flört
    man ska ALDRIG ge upp... man har hört så många knasiga saker så man kan aldrig vara säker på när man är gravdi eller inte.. OCH man kan ha mens under en grav också, så att den kommer är ingen garanti för att man inte är gravid..
    är du gravid så ska testlagret visa det även om det är på kvällen, för du har ju gått över bim.. lycka till :D vi håller tummarna.
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3