Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
hoppas allt är bra med er tjejer.
hoppas allt är bra med er tjejer.
v
Nu åker vi snart till flygplatsen... så vi ses om 2 veckor.
Håll tummarna att det inte blir någe mer flytningar för min del i grekland...
vill bara kunna njuta...
Hoppas allt går bra för er med...
stor kram till er alla.
hej allesammans. kommer in en snabbis fran Kreta.
Hoppas ni alla har det bra.
Jag hoppas att allt star ratt till for min lilla bebis i magen.
2 dagar efter vi kommit hit borjade flytningarna igen. De kom varje gang vi gick mycket och jag anstrangde mig.
de kom varje dag fran till i tisdags. sa ons,tors,fre, och idag har jag lyckats vara utan dom.
det har inte varit mer an kanske hogst en 5 krona forutom den forsta dagen som det faktiskt kom lite blod pa natten, dock bara en gang pa pappret sen ingen mer. kollade vad ett ultraljud har i grekland skulle kosta och det skulle bli 150 euro... sa jag hoppade over det och var helt forstord hela den dagen. (torsdagen)
Sen har det kannts battre. traffade en tjej har som miste sitt barn i manad 6 och efter det tog sprutor och har da fatt 2 barn. sa hon stottade mig enormt... nu langtar jag bara till mandag da jag ska fa gora mitt ultraljud i Sverige.
Och jag kan lova att jag bett om att min bebis ska fa overleva denna gangen mer an allt annat.
Forutom de trakigheterna har min semester varit helt underbar, solsken varenda dag, endast 1 dag med 5 min regn. Sa inget att klaga pa. men ska man klaga sa ar det pa toook for varmt idag, maste vara over 40 grader, men nu raknar vi ner till bussen ska ga till flygplatsen. den lyfter grekisk tid 23:40.. och bussen gar 20:35...
Kan inte ha haft det battre :)
hej hur mår ni tjejer...