Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej!
    Tänkte bara berätta att mina blödningar har avtagit, så förhoppningsvis var det falskt alarm. Har dock en jäkla molvärk som kommer och går, men det ska tydligen vara normalt.
    På tisdag ska jag göra VUL och det ska bli jätteskönt, förhoppningsvis får vi se att allt ser bra ut då.

Tack alla underbara tjejer för ert stöd, jag återkommer med fortsättning om några dagar...
    Kram!

• sugarrush

Heja heja pancakes! Jag håller tummarna!

• sugarrush

Nu känner jag på mig att det snart kommer ett plus-stim i tråden. För i den är tråden brukar det plussas i stim!
    Sist var ju för 4-5 veckor sedan, då plussade Sofy, Havsklippan, jag och Muffe inom loppet av 1 vecka!
    Heja heja alla superbra tjejer!

• sugarrush
    MCT79 skrev 2010-09-18 10:31:45 följande:
    Å jag... några dar efter muffe...
    Åh förlåt, du också förstås, förlåt att jag glömde nämna dig, det var ju så himla många...
    Snart är du tillbaks i gravidtråden MCT! Du vet, det är ju bara en tidsfråga. Och då kommer allt gå bra! Tredje gången gillt!
  • sugarrush
    MCT79 skrev 2010-09-19 11:48:49 följande:
    Yep... men jag verkar inte ens få äl denna månad.... blöööh!...
    Man vet aldrig..... det kanske du VISST gör!
    Jag trodde ju inte jag ägglossade, jag fick ju ALDRIG något starkt streck på stickorna, testade som en tok. På CB-testet fick jag glad gubbe en enstaka dag, men då trodde jag det var ngt fel på det testet eftersom de andra var långt från positiva. Men gravid blev jag ju ändå!
  • sugarrush
    mariatösen skrev 2010-09-19 19:07:33 följande:
    Är du gravid fortfarande? Håller tummarna
    Ja, jag tror det. Mina bruna flytningar som jag fick i tisdags varade bara under en dag, och sedan har de inte synts till. Mina symptom håller i sig. Vi får väl se på tisdag när vi ska på VUL, men jag tror att det är bra, jag tycker mig känna mer och mer symptom.
  • sugarrush
    MCT79 skrev 2010-09-20 09:24:47 följande:
    Godmorgon!

I morse fick jag tokstarkt utslag på stickorna! Teststrecket kom fram före kontrollstrecket! Så nu blir det mysa av... det var varit dåligt med det sista 4-5 dagarna för vi har varit så sjukt trötta...

Ska ändra bim på listan!
    Visste väl det MCT! Sexa på , hej och hå
    MelikaH skrev 2010-09-20 09:43:42 följande:
    Hur snabbt efter MA/MF har ni blivit gravida? 

Tacksam för svar! 
    Min första mens kom efter 4 veckor. Sedan blev jag gravid efter det. Från MF till nytt plus blev det alltså totalt 8 veckor.
  • sugarrush

Men snart Pancakes, snart är det din tur! Kanske plussar du redan till helgen, who knows....!
    Jag håller alla tummar och tår jag har.

• sugarrush

SoMa, tänkte bara berätta att jag fick en blödning 18 augusti.
    Jag blödde på morgonen när jag torkade mig (rejält med färskt blod) och FASEN vad sur och ledsen jag blev, jag var säker på att det var mensen. Men så testade jag mig dagen därpå och fick ett plus!!
    Efter det följde bruna flytningar i tre dagar (minskade efter hand) men plussen blev starkare och starkare.  Och nu är jag i vecka 9.
    Så en mini-mens kan även vara en stor nidblödning....

• sugarrush

Jag kom tillbaks igår, sitter på jobbet och är sjukt jetlaggad just nu.
    Imorrn ska jag på VUL, det kommer bli väldigt nervöst efter förra veckans blödande. Men å andra sidan så tycker jag mig känna rätt mycket symptom, kanske t.o.m. mer än förra veckan, så det är ju ett gott tecken.

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3