Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Go kväll!
Härligt att ni skriver så mkt - försöker läsa lite på jobbet kan inte hålla mig härifrån, men kan inte skriva här då..
SoMa - hur har det gått idag? Kikade på dina bilder, tycker också att det såg ut som om testet ökat i styrka, men svårt att säga på bara 2 dagar.. Men har du börjat blöda mer? Håller tummarna hårt för dig vännen!
Vilka är ni fler som snart har BIM? Håller tummarna för er med!
Själv ser jag fram mot nästa äl.. Vi åker till kanarieöarna nästa fredag, så tror jag kommer ha äl där, kanske kan bli en liten semesterbebis om vi har tur!
Tröttnade idag på att vänta o vänta på våra provresultat, så jag ringe till läkarens mottagning, han skulle höra av sig till mig lovade sköterskan. Tyvärr hann jag aldrig svara när det ringde, från skyddat nr, så jag kunde bara spendera resten av dagen med att vara frustrerad.. På kvällen kom jag hem och sambon berättade att doktorn ringt hem till oss..... Vi har fått besked kära vänner!
Alla provresultat såg bra ut!!!! Så skönt att veta! Jag hade börjat bli rädd att det var ngt riktigt konstigt fel eftersom det drog ut så på tiden. Så nu ska vi få hem lite information och ngt slags "avtal" - sen är det bara att hoppas på att plusset kommer så jag kan börja med behandlingen..
Hoppas det snart kommer till oss alla, tycker vi är såå värda det!
MCT - läste ditt inlägg från igår, tror jag det va.. Vet precis hur du känner det! Andras graviditeter kan verkligen suga! Jag har 2 kollegor som är mer än höggravida, ska föda vilken dag som helst. 2 vänner som ska ha barn om 2-3 månader, det är snart det! Som pratar barnvagnar, sängar, namn etc etc.. Jag är såå avis, känner mig sååå utanför!