• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

sugarrush skrev 2010-08-24 09:29:13 följande:
    Haha, precis som Sofy skrev, det var ju så jag fick!
    På BIM-6 fick jag en skugga, och den dök upp 1 timme efter jag tagit testet. Den var så svag att den knappt syntes, och någon färg såg man inte.
    På BIM-5 fick jag en liiiiiite starkare skugga, som dök upp efter ca en halvtimme. Här tyckte jag mig se liiite färg (snacka att jag grep efter halmstrån här!)
    På BIM -4 kom skuggan efter en kvart, och det var fortfarande lika yttepyttesvagt som dagen innan, nästan svagare faktiskt. Denna dag fick jag även en blödning och jag gav upp och var skitdeppig.
    På BIM kom ett streck efter 6 minuter, det var svagt men rosa. Då äntligen var det plus.
    Måste fråga dig, hur ser ditt streck ut nu`? Starkt?
  • MCT79
    sofy skrev 2010-08-24 10:17:24 följande:
    ARG!!! Demon helt jävla värdelös läkare! blir ju mer klok av att läsa här än att snacka me henne! hon sa INGET vettigt. vi tog ett gravtest mest för o stilla mitt psyke. då säger hon "jag tycker strecket e svagt" o ja får panik, sen säger hon "jag kan egentligen inget om gravtester så, men jag tycker det. vänta jag ska fråga en barnmorska" o så kommer hon tillbaka o säger "de va tydligen helt normalt. strecken ser ut sådär" IDIOT!! ska inte hon LUGNA mig?!?!  o så frågade ja om blödningen i söndags o hon sa "jag vet inte.. de kanske är normalt.. jag vet inte.."
    Öhhhhh?!?!?!? Herrejävlar!
  • MCT79
    sofy skrev 2010-08-24 10:41:19 följande:
    Känns som ett skämt.
    Ja minst sagt.... jag hade flippat på henne direkt på plats, krävt att få träffa någon som visste vad de snackade om!
  • MCT79
    Muffe80 skrev 2010-08-24 19:12:58 följande:
    Haha filmerna är skitbra tycker jag, kolla :)
    Jag satt och tittade på alla igår.. inte konstigt man inte blir gravid egentligen!

Hoppas mensen håller sig borta än! Jag har samma känningar som du... det mer drar över äggstockarna än molar över livmodern... känns annorlunda än det har gjort tidigare.
    Måste säga att brösten är ömmare än andra månader också...  Nu ska jag inte hoppas på för mycket..
  • MCT79

usch vad jag letar symtom nu.. men det "ilar, hugger" mer över venusberget... nästan i höger ljumske?!

Hmm.. undrar om man ska kissa på ett ältest bara för att se om jag får nått utslag på det. ;)

• MCT79

Okej jag har testat.... absolut inget maxutslag på äl-testet... alls. Kanske 70%?  Tog ett gravtest från billiga tester också... nejdå jag har inte alls för lite att göra eller en massa tester liggandes... inte alls...

Alltså.. ett annat märke på gravtest än från i morse... och även denna gång... en svag svag skugga på rätt ställe, rätt bredd... definitivt inte grå men så satans svag att den inte går att få på bild....

GAAAAAH!!!

• MCT79
    mariatösen skrev 2010-08-24 20:36:27 följande:
    haha så du testade i morse oxå.... en svag skugga kommer ju inte från inget!Flört
    Neeeej då.. inte i morse... bara nu..... *visslar*  Cool
  • MCT79
    sugarrush skrev 2010-08-24 20:58:55 följande:
    Men herregud! Jag tror du är preggo!
    Du testade men INTE med morgonurin. Du fick streck på rätt ställe som INTE var grått.
    När har du BIM?
    På Fredag... den 27:e....  Gud jag hoppas.... i så fall ska jag ägna mitt liv till att missionera för Rosenrot...
  • MCT79
    sofy skrev 2010-08-24 20:42:57 följande:
    jag skulle nog tippa på att du också är preggo ;)
    Gud jag hoppas ni har rätt!!
  • MCT79
    Jania skrev 2010-08-24 21:06:45 följande:
    Hjälper rosenrot kroppen att bli befruktad, eller vad har du den till? Avråder de inte från att äta den när man ÄR gravid? Aah...det är en djungel med alla 'får' och 'får inte'.
    Det finns studier på djur som tyder på det, men det är inte bevisat hos människa. Har kämpat några månader efter mitt utomkveds och läst om många som plussat när de använd rosenrot.. så jag åt den från förra mensen fram till ägglossningen sen slutade jag. :)
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3