Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Muffe80: Detta låter ju riktigt lovande.. Du känner dig gravid. Spännande! När hade du MF/MA? Var det ditt första? 30 år är INTE gammalt i detta sammanhanget. Haha! För då innebäår det att jag är värsta tanten och det vägrar jag bara . Dom säger att 35 är någon magisk gräns där fertiliteten börjar gå ner. Så du har ju massor av år kvar. Ser inte dig på BIM-listan.
    Hade mitt missfall midsommardagen, men började blöda redan den 18 juni, fram till 6 dagar efter missfallet... äl kom exakt 14 dagar efter missfallet :)

Det är första gången jag var gravid så vi tog detta ganska hårt men nu är det nya tag som gäller och om jag skulle vara gravid är jag jätterädd att det blir misfall igen, tror inte jag skulle kunna glädjas och tro på det riktigt innan ul eller vul... och inte ens då vet man ju
  • Muffe80

anledningen till att jag inte är med på listan är för att jag inte fattar hur man kopierar in denna, det fungerar inte.

Har bim den 25 juli, ungefär.

• Muffe80

Ja jag vet att det är så man gör men det funkar inte.... skit samma

• Muffe80

Är det någon som vet hur stort ägget är när det släpper och börjar sin vandring? :)

skulle vara så intressant att se en riktig film, ej animerad, om när ägg släpper och spermier möter ägget.

Någon som vet om en sådan verklig film finns?

• Muffe80
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-07-19 16:53:51 följande:
    En helt fantastisk födelsedagspresent fick jag idag. Ett mini frö med ett tickande hjärta växer i min mage! Fick en bild jag har med mig i väskan och kommer på mig själv med att sitta och le. Nu är det eran tur tjejer! Fler pluss i tråden nu till helgen tycker jag. Blåser över gravidbaciller och hoppas på att ni suger i er dom!

Åh vad härligt, grattis.

Jag vill också!!!

• Muffe80

Spända bröst i bh, illamående och mensvärk - så ser min helt underbara kväll ut. Tänk att man kan bli glad över att må dåligt ;) Nu är det bara att hoppas att detta är ngt som växer i mig och inte inbillning...

Undrar om man känner mer efter ett missfall? Detta är helt otroligt...
    OM jag inte är gravid måste jag kolla upp detta, kan ju inte vara normalt att ha typ mensvärk från äl till mens samt ont vid ägglossning i 6 dagar...

• Muffe80
    sugarrush skrev 2010-07-20 08:47:51 följande:
    Jag har gett upp för den här månaden. Minus - totalminus på testet idag.
    Förra gången plussade jag den här dagen.

Jag har inga symptom längre och jag har börjat få bruna flytningar, precis som innan mens.
    Förmodligen var inte min kropp redo att bli gravid ännu, eller så hade vi helt enkelt inte turen på vår sida.
    Känns ....bläääh... tråååkigt!

Hoppas ni andra lyckas bättre.
    Kram på er snyggingar!
    Tråkigt men det är ju ändå många dagar kvar till bim ju!
    Jag plussade först på bim + 3 sist ... så hoppet är INTE ute!

Men om mensen kommer, så tror jag inte att kroppen var redo för en ny grav så här tidigt, man får se det så + att det är mysigt med ett majbarn! :)
  • Muffe80

då får väl jag också minus eftersom vi ska följa varandra ;)

• Muffe80

Maj, juni, juli eller augusti är väl perfekta månader tycker jag men man orkar ju inte vänta så länge

Helst vill jag vara höggravid på sommaren men vi får väl se hur det blir...

• Muffe80

GRATTIS!!!! Inte ett dugg avis.... :)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3