• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

pixerpie skrev 2011-09-26 20:16:58 följande:
    Äsch, det är inget nytt... Och beror på hur "kvackelmagad" man är...
    Känna på tappen... Den öppnar sig och blir mjuk och låg innan mens... Plus att min morgontemp alltid går under 37 grader samma dag som menshelvetet kommer...   
    Kvackelmagad... aldrig hört.. men fattar vad du menar! Okej då är jag med! =)
    Mamma till W skrev 2011-09-26 20:18:33 följande:
    Mct: det är bra att du övar inför förlossningen! Det var först när jag stod så och hyperventilerade med sprutande tårar de kom på att det var dags att undersöka mig när w var på väg ut. :)
    pfft!
    Väntar tvillingar! 18+1 idag!
  • MCT79

Hahha

Vad ni förressten vad jag lyckades med i morse?  *skicklig* Till mitt försvar ska jag säga att klockan var halv sju och jag sov KASST natten som var...

Jag skallade bilen när jag skulle lägga in p-biljetten så jag spräckte läppen..*tadaaaa!*

Den bjuder jag på! ;)

• MCT79
    FruW skrev 2011-09-26 20:50:47 följande:
    Haha, aj din stackare!!
    Tack ;)
  • MCT79
    FruW skrev 2011-09-26 20:45:52 följande:
    Det känns jättebra!! Ska bli skönt att få komma igång!

Ngn som kollar på dokumentären på svt om barnlöshet?? Sååå bra!!!

MCT jag ser det framför mig, förstår att din sambo är nöjd ;)
    Sambon har tvn... hittade den på svt-play! Tack för tipset!
  • MCT79
    Together90 skrev 2011-09-26 20:54:00 följande:
    Har precis beställt en massa från testlagret, så nu är jag förberedd för ett nytt försök när det blir dags..spännande !
    Så nu är det bara att invänta mensen och utredningen och sen köra på så får vi se när det tar sig igen och det hoppas jag att det gör, hoppas hoppas hoppas!

Hoppas albylen kanske hjälper :)   
    Håller tummarna stenhårt!
  • MCT79
    Happiness skrev 2011-09-26 22:48:07 följande:
    Eftersom MCT79 är här inne och snurrar ibland efterlyser jag henne här...har skrivit till dig tjejen  Haha känns som jag är med i "Tillbaka till framtiden". Jag kommer från den sista av systertrådarna.
    Happi - Urmodern! Har svarat dig!
    Väntar tvillingar! 18+2 idag!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-09-27 14:55:42 följande:
    Jag brukar va likadan! Men nu vet jag inte, kanske för att jag "tror" att OM jag testar kommer tanten komma, så då testar jag inte.... Men vi får se... Finns risk för ett glas vin i morgon em, så då måste jag ju veta...
    Du gör mig neurotisk kvinna!! Vilken självbehärskning!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-09-27 16:06:16 följande:
    Jo det har min oxå gjort tidigare, men vågar inte hoppas... Tycker ni jag ska testa i morgon bitti? Kanske lika bra att få det gjort...? Bäst med morgonkiss va?
    JAAA du ska testa! Och eftersom jag åker till jobbet 06,00 så uppskattar jag om du gör det INNAN så jag får veta!

Köra familjeliv via iphone på motorvägen till du väl inte att jag gör i mitt tillstånd....*host*host*
  • MCT79

*skriker och springer i cirklar* JAAA JAAA JAAAA!!!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3