sugarrush skrev 2011-05-29 16:10:14 följande:
Jajemen Havsklippan, visste väl det! GRATTIS! Superfint blått streck du har fått till!
Snyggt jobbat, gravida kvinna!
Haha tack sötis, jag kommer in i er tråd när jag passerat BIM...
Javisst skrev 2011-05-29 17:22:21 följande:
Jag är nog lite dålig på att läsa av svaga test Havsklippan, jag ser inget
men håller tummarna för att det blir starkare! Dina symptom är ju helt klart positiva!!
Vad söt du är, hihi, som min sambo som inte heller ser nåt streck, det är som att leta efter Jesus i kaffekoppen... Hahaha
Ja jag är jättetrött och börjar dessutom känna lite i fogarna eftersom jag burit en del idag. Jag hoppas att allt bara kan gå bra den här gången.
MissT skrev 2011-05-29 20:16:12 följande:
Havsklippan - jag ser också ett streck på det senaste testet Vad härligt!
Stort grattis! Håller tummarna för att strecket snart är ännu starkare och för att det ska gå vägen denna gång.
Tack! Imorgon bitti testar jag med mitt sista vanliga CB och jämför, och sen på tisdag tar jag det digitala tänkte jag. Men gravid är jag, min sambo sa att jag är "på den högre häktningsgraden sannolika skäl misstänkt för att vara gravid" trots att han inte sett nåt streck, bara sett mina symtom.
MCT79 skrev 2011-05-29 20:18:27 följande:
Härligt Havsklippan! Nu jäklar!
Jag har en fråga till alla Pergotime veteraner här inne... jag har tagit två dagar bara.... har rejält ont över äggstockerna emellanåt... hade ni det också?
Och du kommer snart efter... ! Jag ska smeta ned en massa hormoner på skärmen så ni får det allihopa.