JoWiAn skrev 2011-08-31 18:08:49 följande:
Jag vet inte alls var jag befinner mig. Läkaren sa den 8/8 att mensen var på väg. Idag är det 31 och fortfarande ingen mens. Testade i fredags... Inget plus... :-/
Men fy fan vad drygt..... :((
Lofot skrev 2011-08-30 18:51:18 följande:
Ja, det är väldigt lätt hänt att allt bara kretsar kring barnagörandet. Kommer på mig själv ibland att stanna upp och njuta av vad maken och jag har. Men ibland är det svårt för det vore ju, helt otroligt fantastiskt, att få göra någonting som är en blandning av honom och mig. Det största. Det finaste. Det vackraste och mest underbara i världen.
Ta en paus, javisst. Ibland funderar jag på det. Men han skulle aldrig gå med på det, och jag skulle nog egentligen inte må bättre.
Svårt. :)
Ett par månader tänkte jag tvärtom.. istället för att tänka på det största vackraste finaste så tänkte jag på allt vi kunde göra då (och nu) utan att behöva tänka på någon anann än oss själva... sova länge, köpa det vi vill, sticka iväg spontant på en resa, resa till platser som är klart osmidiga med barn osv...
Det är ju bara ett sätt att lura sig själv.. men det fungerade...ett tag... haha!