Inlägg från: LillaMy3 |Visa alla inlägg
  • LillaMy3

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

sugarrush skrev 2010-10-18 19:47:53 följande:
    Herregud!
    Nu vet jag varför ÄL-testet var positivt igår.
    Det var nämligen ännu mer positivt idag....
    .
    .
    .
    .
    .

Jag skakar....
    Oj!!! Grattis! Men när hade du äl då tro? För en dryg vecka sen typ?
  • LillaMy3

Man måste inte få helt negativa gravtest innan äl kommer igång, så omöjligt är det ju inte alls

Hoppas Hoppas verkligen att där är en liten igen!!!

• LillaMy3

Nu har jag varit busig och testat på äl +10. Mest bara för att få den dumma gravidtanken ur huvudet så jag kan koncentrera mig på annat. MEN där var ett fullt synligt streck!! Svagt, men det är ju bara 10 dagar efter äl, samt inte så värst koncentrerat kiss så här på eftermiddagen (höll mig bara två timmar)

Får vänta till BIM nu så inte kroppen spelar mig ett spratt....

• LillaMy3

Ja det gick visst inte göra den större... Tänkte inte på det  Blev lite exalterad här 

• LillaMy3

Nu spamar jag lite här.... Känner att jag vill göra ett vul så snart som möjligt, om det nu går bra förbi BIM. Är 6+4 på tok för tidigt? Skall resa bort till nära vänner veckan efter nämligen, så skulle vara skönt att veta att det ser bra ut. Gjorde i 8+4 med sonen och då såg man ju massor.

• LillaMy3
    FruW skrev 2010-10-27 21:08:22 följande:
    Lillamy -jag tycker mig se ett streck, men svårt att se då bilden är så liten, du kan inte lägga upp den i ditt fotoalbum så kanske den är större där? Så kan vi se bättre säger grattis iaf!! i v 6+4 tror jag man kan se ngt om de har bra instrument...

Alltså, tror ju att jag hade äl i helgen ngn gång, testar ju inte så jag vet inte riktigt. Men brukar inte ha äl på 14 dagar efter mensens första dag, utan först några dagar senare, kanske 16-17 ngnting.. iaf, i lördags fick jag en del blod på pappret när jag torkade mig, har inte haft så tydliga äl-flytningar den här månaden, så har inte så mkt att gå på.. dessutom har vi myst regelbundet, o lite svårt att veta vad som är vad då om ni förstår.. Flört iaf, i morse kom det lite blod på pappret igen när jag torkade mig, färskt blod, sen inget mer. kan det va en nidis tror ni??

Pancakes - du är jättevälkommen att hänga här så mkt du vill! Kram på dig!
    Nej den ville inte bli större, så jag skall ta en ny bild på det test jag tänte ta i morgon. Hoppade över idag... Har kvar det jag tog igår, men nu när det torkat så blev det lite svårare att fota. Hela testet bleknade lite. Tog bilde med kameran också, men då blev det för stort för att ladda upp... 

Om du har ca 30 dagars cykel så borde äl bli ca dag 16 (om lutealfasen är ca 14 dagar). Håller tummarna för nidblödning!
  • LillaMy3

Innser at jag har semester en vecka tidigare än jag trodde, eller snarare att det är vecka 43 nu och inte 42... (inte alls lite förvirrad här).

Så får nog hålla mig med att göra vul tills jag är hemma igen. Skulle ju gärna gjort ett med en gång samt fått en skriftlig försäkran om att allt kommer gå som på räls nu Kan man inte få det tro?? Det hade inte varit så dumt.

• LillaMy3
    Pancakes skrev 2010-10-28 14:28:19 följande:
    Hehe, det skulle man gärna vilja ha verkligen. De där första veckorna innan man kan gå på VUL bara segar sig fram så var glad att du ska på semester och kan tänka på annat :)
    Semstern är bara en vecka med sonen hemma hos mina föräldrar, men skall nog distrahera mig en del i vart fall. Är mest bara orolig att något tråkigt skall ske när jag är där, och jag måste förklara och berätta innan jag egentligen vill. Tänkte berätta när jag sett att allt verkar se bra ut. Men får se, kanske berättar ändå.
  • LillaMy3
    mallanis skrev 2010-10-28 20:23:41 följande:
    Lilla my3 - Liten bild men jag grattar ändå ;) tycker iaf se mig ett streck ! Jag gjorde vul i 5+3 och då såg dem hjärta men jag var inställd och hade hört att det kan vara för tidigt men 6+ nånting då borde de ju se! Grattis igen!
    Tack Hoppas strecket är där i morgon också, då skall jag se om jag inte får till en bättre bild.

Blir nog vul efter semestern. Innser att jag bara är i 5+4 fredagen innan och inte 6+4 som jag fick det till först. Så nog bäst att vänta.
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3