Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Nu vet jag varför ÄL-testet var positivt igår.
Det var nämligen ännu mer positivt idag....
.
.
.
.
.
Jag skakar....
Man måste inte få helt negativa gravtest innan äl kommer igång, så omöjligt är det ju inte alls
Hoppas Hoppas verkligen att där är en liten igen!!!
Nu har jag varit busig och testat på äl +10. Mest bara för att få den dumma gravidtanken ur huvudet så jag kan koncentrera mig på annat. MEN där var ett fullt synligt streck!! Svagt, men det är ju bara 10 dagar efter äl, samt inte så värst koncentrerat kiss så här på eftermiddagen (höll mig bara två timmar)
Får vänta till BIM nu så inte kroppen spelar mig ett spratt....
Ja det gick visst inte göra den större... Tänkte inte på det Blev lite exalterad här
Nu spamar jag lite här.... Känner att jag vill göra ett vul så snart som möjligt, om det nu går bra förbi BIM. Är 6+4 på tok för tidigt? Skall resa bort till nära vänner veckan efter nämligen, så skulle vara skönt att veta att det ser bra ut. Gjorde i 8+4 med sonen och då såg man ju massor.
Innser at jag har semester en vecka tidigare än jag trodde, eller snarare att det är vecka 43 nu och inte 42... (inte alls lite förvirrad här).
Så får nog hålla mig med att göra vul tills jag är hemma igen. Skulle ju gärna gjort ett med en gång samt fått en skriftlig försäkran om att allt kommer gå som på räls nu Kan man inte få det tro?? Det hade inte varit så dumt.