Inlägg från: Längtan efter liten |Visa alla inlägg
  • Längtan efter liten

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Godmorgon tjejer.
    Hur är det med er idag?
    Jag har såna sömnproblem ska ni veta... eller problem och problem.
    Är trött som ett as, men kan inte riktigt somna. När jag väl somnar så sover jag inte tungt. utan vaknar på 3 röda om dottern ger ifrån sig ett minsta knyst. Sen är det kört, då kan jag lika gärna gå upp kan INTE somna om.. så i förrgår var jag vaken sen 5, igår hlav 8 (ok, helt okej:) men inatt halv 4 :/ kommer gå som em zombie idag..
    Kan inte vila under dagen heller då mamsen är på besök. ZzZzZ...
    Men antar att det har sina anledningar?

Idag blir det en tripp till Gekås, sen ska jag till frisören :)

Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten

Väntan: jag förstår att du har det jobbigt, har du verkligen ingen du kan prata med? Det här får dig att må på tok för dåligt vännen. Du kanske skulle behöva tänka på annat och bara rå om dig själv ett tag? Stoor kram

• Längtan efter liten
    MCT79 skrev 2010-07-29 09:09:42 följande:
    godmorgon på er... hoppas alla mår bra!  Under de omständigheter ni befinner er i...   =)

Ingen mens här... ides inte testa idag heller.. kommer bara bli neg och jag blir besviken.

Idag ska jag distrahera mig själv med lite shopping, ikväll Diggoloo i Båstad! Hoppas på uppehåll, men det ser lite dystert ut!

KRAAAM!
    god morgon :)
    ska du ha din mens nu?
    Åhh jag vill också gå på diggiloo ska se vad de  kostar, eller det kanske du vet?
  • Längtan efter liten
    MCT79 skrev 2010-07-29 09:33:04 följande:
    Ingen aning om vad det kostar.. vi fick biljetterna av svärföräldrarna som fått förhinder. =) Så nu bor vi i deras hus, med instruktionslapp om att ta vad vi vill i kyl och frys och Boy har de fyllt upp allting!

Jag är två dagar sen med min mens....alt. 1 dag... men sen är den... vilket den aldrig är. Har inte fått min pre-mens migrän heller.. hade lite känningar av den i söndags och tänkte att nu kommer den men icke...

De test jag tagit hittills har varit negativa iaf... trist.
    mn har du testat nu? alltså efter bim dagen?
  • Längtan efter liten
    MCT79 skrev 2010-07-29 09:38:47 följande:
    Ja igår var det negativt... snövitt..
    du kanske hade äl lite senare? vänta och se tycker jag.
  • Längtan efter liten
    färnik skrev 2010-07-29 10:25:45 följande:
    Godmorgon på er!

Jag känner mig mindre gravid idag, känns inte alls bra! Behövde knappt upp och kissa i natt, och mår inte så där jätteilla idag... Nog för att det kan gå upp och ner sånt där, men jag blir ändå lite bekymmrad...
    jag vet att det är lättare sagt än gjort, men oroa dig inte... så där är det.
  • Längtan efter liten
    Happiness skrev 2010-07-29 12:12:03 följande:
    Här är en till som håller på att gå sönder av oro.....tog TSH igår och det visar sig att det gått upp till 3,5. Helvete! säger jag bara. det ska inte ligga över 1 för då finns det risk för MF. Igår fick jag en vattning flytning som var brun med lite mörkare blodfäckar i. Herregud! jag tror jag dör.

Ringde BM imorse för att få svaret. Då fick jag beskedet. jag har känt mig konstig och Hypo den senaste veckan. fasiken man ska lyssna på sin kropp. Väntar på att en BM eller läk ska ringa upp nu...Håll tummarna för mig tjejer.

färnevik; precis så känner jag med. Illamåendet har liksom klingat av+ denna mörka vattniga flytingen. Fanfan fanGråter
    men herregud vännen..
    tsh, vad är det? varför tar man det?
    Vad händer nu? när kommer du få svar om hur det blir? lider med dig och finns här för dig?
  • Längtan efter liten
    Väntan på en liten skrev 2010-07-29 12:48:46 följande:
    Halloj, varit frånvarande i några dagar, känner mig astrött, kan det vara vädret?

Igår kände jag en en sån skum grej, måste höra om ni nångång känt av detta. Jag gick av tåget och så började gå mot utgången och när jag gick så var det precis som att nån tryckte mig framåt i svanken. Jag vände mig om för att kolla vilken idiot det var som gjorde så, men det var ingen där. Gick vidare och känner det igen, vänder mig om helt övertygad om att det är någon som trycker där med handen, men nää går vidare ch känner det igen hela vägen en bra stund.  Skitskumt verkligen.

Senare på dagen så stramar det som fasen i ljumsken och känns allmänt  obehagligt, svider till då och då, men senare så försvinner det igen. Vad fasen händer med kroppen nu då? varför ge mig såna sjuka symtom när jag vet att jag är så ogravid jag bara kan vara. Testat stort fett - och så mega mens på det så.
    härligt att ha dig tillbaka.
    Du kanske är övernaturlig=) kanske var någon där som vill skjutsa på dig lite=)
  • Längtan efter liten
    färnik skrev 2010-07-29 13:21:26 följande:
    Inte över 1?! På kliniken här säger de 2,5, och på andra ställen har jag läst 2... Mitt TSH ligger på 1,3...

Hoppas allt är okej med dig & bebis Happiness!!!
    får vem som helst göra ett sånt test?
  • Längtan efter liten
    Väntan på en liten skrev 2010-07-29 13:31:51 följande:
    Japp, ingår i utredningar om inte annat.
    så jag som är gravid kan be min gyn om att göra ett sånt för att kolla om man har förhöjd risk för missfall?
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3