Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
hej tjejer, får man vara med här
hej tjejer, får man vara med här
tack så jätte mycket...
får väl berätta min tråkiga histora också...
2007 fick vi en underbar dotter på första försöket och ville snart därpå ha ett syskon till henne. Även denna gången gick det fort att bli gravid (maj 2008), men den här gången gick det inte lika bra. Det slutade i missfall...
Vi sörjde lite med började om på en gång. Nu fick vi käppar i hjulen och det gick inte lika bra att bli gravid igen... Vi fick vänta ett helt år innan vi blev gravida igen, men även denna gången slutade i missfall... Sorgen var dubbelt så stor denna gången.
Sex månader senare var jag gravid igen, ni måste det väl ändå gå bra?
Men icke!!! Det slutade i missed abort nu i februari...
och här sitter jag med en missfallsutredning och hjälp från gyn. Men för att kunna få hjälpen måste jag bli gravid, vilket jag nu inte blir :(
Och här kommer mensen :( suck suck suck...
Antar att det är därför jag känns sån otroooligt sötsug de senaste dagarna.
Bara att deppa någon dag sen komma tillbaka stark...
Blir så ledsen
trååååkigt med mens.. kan den inte bara ta slut..
hej tjejer... har inte läst igenom allt jag missat så hoppas jag in te missat något viktigt. ni får uppdatera mig i så fall..
här är mensen i stort sett över vilket glädjer mig.. de här "tråkiga" dagarna går rätt snabbt iaf. så snart kan vi börja mysa på igen :) och denna månad ska vi göra det av kärlek och inget annat :D men visst känner jag mig rättk ommer tankarna ändå vara där i stundens hetta, "tar det sig nu" " är det detta myset som gör mig gravid" man är ju helt otrooooolig... men det är värt ett försök.