Inlägg från: Alicia 72 |Visa alla inlägg
  • Alicia 72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

sugarrush skrev 2010-12-14 11:03:17 följande:
    Just sånt där bröstmuskelont mot armhålan, sånt har varit mitt först symptom varje plus! Oj nu fick jag kanske upp ditt hopp (Kan väl säga att jag klämmer mig i armhålan typ tio ggr om dagen för att se om det kommit igen, men nix. Oömma armhålor är det här!)
    Va, är det sant?
    Det sitter liksom på en specifik punkt på varje tutte och ilar och molar och gör riktigt ont. Började nästan fundera på att gå och kolla boobsen i morgon istället för muttan

Jag har bara fått ont i brösten vid en grav förut och då hade jag ont i precis hela brösten. SKITONT rent ut sagt! SOV med BH för det gjorde så ont när de rörde sig av att man vände sig eller något.
    Men aldrig i armhålan. Spännande!

Har du kännt så tidigt, redan innan du kunnat plussa?

Ett snyggt plus lär det väl inte bli till i morgon. Som max ett snudd på osynligt streck som bara syns i vissa ljusvinklar. Fast jäklar vad glad jag skulle bli över ett sånt streck!
    Fast temat både ute och på teststickorna verkar vara just snövitt.

Alicia
  • Alicia 72
    sugarrush skrev 2010-12-14 11:25:23 följande:
    Nej inget snyggt plus på många dagar. Men kanske, kanske ett sånt där megasvagt...
    Åh vad jag önskar att det skulle komma ett sådant!
    Fick du äl-utslag på lördagen under SPA-helgen?
    Jag fick i alla fall på fredagen.

Och du kommer du ihåg om bröstontet kom före megasvaga streck eller efter?

Tack SoMa för lyckönskningar! Kroppen är som extra gravidmottaglig direkt efter missfall så jag håller tummarna för att du får ett fint Plus i julklapp!

Alicia
  • Alicia 72

Sugar; har du lyckats skrama fram något megasvagt streck??
    Själv misslyckades jag totalt.... Snövitt. Igen.
    Ställer hoppet till dig!

Alicia

• Alicia 72
    sugarrush skrev 2010-12-15 19:34:43 följande:
    Och här känns det som om mensen är på ingång. Börjar få mens-symptom.
    Har aldrig haft, under någon graviditet, samma symptom alls som när jag har mens, så jag är 99% säker...
    Blä!
    Jag fick i morse bruna flytningar men sen inget mer under dagen. Var ju hos gyn idag och hon sa att slemhinnan var tjock, som innan mens.
    Är slemhinnan bara tjock om det är mens på gång? Är den inte det om ägget fäst?

Tror absolut inte att jag är gravid, är mest nyfiken.

Alicia
  • Alicia 72
    miraclee skrev 2010-12-15 20:22:27 följande:
    Slemhinnan är tjock både innan mens och vid grav! :) Jag var på VUL under min utredning i juni och då hade jag också tjock slemhinna, testade pos 3 dgr senare (den gången gick inge bra, men de tydde ändå på grav!)
    Tänk vilken kunskap vi har av våra erfarenheter! Tillsammans är vi som ett bättreuppslagsverk!

Då får man se om mensen drar igång på riktigt i morgon då.

Alicia
  • Alicia 72

Hej alla tjejjor!

Här det fortfarande som mycket sparsamma spottings. Syns knappt i trosskyddet.
    Det tråkiga med det är att jag skulle få ta blodprover i morgon som ska tas på mensen 2-4 dag.
    Var helt säker på att den skulle sätta igång i dag då jag fick spottings igår....
    Och sen är det ju helg?

Får ringa och fråga de i morgon hur jag ska göra.

Alicia

• Alicia 72
    sugarrush skrev 2010-12-16 13:23:46 följande:
    Tråkigt at höra Alicia.
    Vi får följas åt nästa månad också, om det nu inte råkar vara så att du fått en nidis...!  *håller tummarna*
    Njae, tror mer på att vi får följas åt nästa månad (om nu inte du plussar denna!!) än att jag får en nidis så här sent. Det är ju typ 12 dagar sen äl.

Alicia
  • Alicia 72
    skruttnorpan skrev 2010-12-16 20:58:20 följande:

Alicia72- Har du testat om du är gravid? Du kanske har fått någon lustig liten blödning för att kroppen inte riktigt förstår sig på att vara gravid?? Åter positivt tänkande, men i alla fall...

Testade igår morse och det var negativt.
    Fattar inte vad som händer, jag har riktig mensvärk som alltid kommer när jag redan har fått mens och det forsar. Jag känner aldrig av INNAN mensen ska komma.
    Tror den dyker i form av syndaflod i natt eller i morgon bitti.

Alicia
  • Alicia 72
    sugarrush skrev 2010-12-20 15:13:17 följande:
    SoMa: Då ligger du, jag och Alicia nästan exakt i samma fas! Spännande!
    Japp, själv kommer jag ha äl på vår resa på kanarieholmarna så jag hoppas att lite sol och bad piffar upp samvaron lite

Alicia
  • Alicia 72
    pixerpie skrev 2010-12-20 19:52:57 följande:
    Bra jobbat!! *ha-ha*

Skruttnorpan- ligger inte vi ungefär samtidigt för bim? Typ äl om en vecka? Eller 1,5? Denna gång hoppas jag äl kommer riktigt tidig eller något sent eftersom vi inte ska träffas i mellandagarna jag och sambon...
    Heja oss och alla andra!! MCT, Sugar, Alicia mf får starta trenden så hänger vi på sen... deal!?!?
    Men då är vi ju fler som går hand i hand! Jag har beräknad äl den 30/1. Om 1,5 vecka ungefär.

WOW, sen kanske vi kan skrota den här tråden?

Alicia
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3