sugarrush skrev 2010-10-19 17:51:50 följande:
Pilgrimmen, jag gjorde precis ett test och fick samma resultat som du. Liiite svagare än imorse.
Men jag tänker att det var ju med eftermiddagsurin nu, och för de flesta är hcg-halten mer koncentrerad i morgonurin. Men jag håller med dig, klart man blir lite nojig.
Vi får ta varsitt nytt test imrrn bitti och njuta av ett ännu starkare än någonsin!
Jag ringde sjukhuset, de vile inte ta in mig på något blodprov, de ville att jag skulle vänta en vecka och se... Suck! Men de trodde iallafall att jag var gravid igen, och det är ju alltid något!
Haha aj då..Ja vi är ganska så lika
Kul iaf att vi är ganska så precis samma i graviditeten =) Går in i vecka 5 imorgon, haha!!
Men va, varför ska det vara så svårt att ta in en för ett ynka prov?? Shit alltså! Jag tänkte jag skulle ringa bm imorgon
Känns lite mer verkligt då. Och jag ska säga att jag får svaga plus och inte har någon aning om hur långt gången jag är eftersom jag hade ett mf för ca 7 veckorsen, då får vi se om jag kan få lämna något prov eller ännu bättre, vul...Hihi, försöka kan man ju göra iaf
Ja som sagt, testoman som man är så tog jag ett till test nyss efter att ha hållt mig i 2,5 timme. Och det var starkare igen
Fan att man aldrig kan sluta testa =) Har ett digitalt kvar som ska tas på fredag och då hoppas jag det står 2-3 =)