Hur tidigt kan man resa med barn?
Hur tidigt kan man börja resa med barn och hur fungerar det egentligen? Både jag och fästmannen har ett stort intresse för resor och har under alla år rest mycket. Varken jag eller killen är sugna på att resa mer detta året och eftersom barnet är planerat till januari 2011 börjar vi fundera så smått på hur tidigt det är okej att börja resa runt. Självklart tänker jag då inte backpacka i Vietnam eller liknande utan mer på sånna där typiska All Inclusive Charter hotell med typ Fritidsresor och alla de där större bolagen. Jag har alltid HATAT denna typ av resor, emn ser nu detta som det enda alternativet ett tag frammöver. Hur tidigt är okej att resa tex 1-2 veckor till Grekland eller liknande, måste barnet vara över 2 år eller reser ni tidigare? Hur fungerar det rent praktiskt eftersom barn lägger sig vid 18-19:00 och man oftast inte själv vill bli sittandes på hotellrummet efter det klockslaget utan kanske gärna går ut och äter middag på någon restaurang eller liknande, tar ni då med barnet i en barnvagn?