Fler som snart ska börja med Pergotime??
Du kommer visst att bli gravid! Du har ju blivit det förr, då kan du bli det igen! Frågan är bara när...jag röstar på NU!
Nu har jag gett upp om att mensen ska komma så idag har jag börjat med Provera, ska tydligen ätas i 12 dagar istället för 10 som man gör med Primolut. Bara jag får mens igen så blir jag glad!
Har läst att en del börjat blöda under tiden de ätit Provera, någon som vet om man bara ska fortsätta äta klart kuren då?
MD77: Har du läst eller hört om man ska göra stopp med AC när mensen kommer???
Ett under har skett, jag har fått mens idag! (Dag 35) Eftersom att jag var på tablett 5 av Proveran så ringde jag gyn och frågade om jag skulle fortsätta. Hon trodde att det antagligen var min riktiga mens och att jag skulle sluta äta Proveran och börja med Pergon på dag 3. Sen bokade jag in ett VUL också, ska dit den 2/9. Tänk att allt kan vända så snabbt, från att allt kändes utdraget, trist och långsamt till att jag äntligen ska få börja med Pergo igen!
Nu jäklar ska det bli barn gjorda!
Ja, jag är överlycklig! Imorgon ska jag börja med Pergo, tjoho! Hoppas att äggen och allt annat är lika bra som förra gången då ska det nog kunna bli en liten bebis hoppas jag Men man ska väl inte hoppas för mycket...blir så besviken då...