• annakohler

Fler som snart ska börja med Pergotime??

på söndag eller måndag ska jag testa mig hoppas på plus denna månaden så slipper man mensen haha....har redan två busungar som ska testa oss hehe

• annakohler
    sassa07 skrev 2010-06-17 08:29:38 följande:
    Ojojojoj... håller tummarna! Ja jag menar ju inte att det är kul att ha ont men det kanske för med sig något positivt Hoppas..
    fick ÄL 10juni så 24juni ska jag ha bim har ju skrivit 27juni hela tiden är ju fel

ja jag hopppas det
  • annakohler

när jag har kollat noggrant på mitt test idag så var det super duper svagt plus där man behövde inte anstänga sig länge för att se

• annakohler
    sassa07 skrev 2010-06-17 20:25:03 följande:
    Åååååååå..... Va roligt
    Vågar man säga grattis GRATTIS...
    nja vågar nog inte hojta till riktigt än hihi är på bim-7 idag ska vänta till imorgon o testa igen
  • annakohler

fick lite blof i mina vita flytningar nyss vet ej vad det kan vara sen har jag jätteont i mina äggstockar just nu...men har tagit ett graviditetstest nyss ska kolla det strax

• annakohler

håller man testet emot dataskärmen så ser man att det finns något där

• annakohler
    Eddam skrev 2010-06-18 09:06:00 följande:
    Vänta tills du ser testet i normalt ljus.. Håll inte på att exprementera, då blir man bara besviken om det skiter sig sen..
    Blodblandad flytning är supervanligt sa min läkare när jag pratade med honom...

---------
    I natt har min riktiga mens kommit! Inget snack om saken! Så jag var tvungen att ringa läkaen idag igen.. (jobbig patient...)
    Eftersom både gravtestet säger neg och att min riktiga mens har kommit så får jag börja med Pergo igen! Så i övermorgon tar jag första tabletten!
    ja det är därför jag inte tar något i förskottt
  • annakohler
    sassa07 skrev 2010-06-20 10:36:03 följande:
    annakohler: Hur har det gått??? testat dig igen?
    nej men ska imorgon bitti då är jag på bim-3
  • annakohler

här sitter man med molvärk har gjort det sedan 3-4dagar efter ÄL nu 10dagar efter exakt så är molvärken kvar,

hur har ni haft det som vart gravida innan

• annakohler
    MD77 skrev 2010-06-20 13:57:26 följande:
    Du får det utskrivet av din gyn när hon/han konstaterat att du inte har ÄL. Det spelar inte någon roll hur länge du har försökt, har du inte ÄL så har du inte och då får man hjälp.

Lycka till!
    jag hade egen ÄL både första gången 2007 då jag fick det utskrivet och nu i mars 2010 så det behöver inte betyda att man måste vara utan egen ÄL
Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??