• annakohler

Fler som snart ska börja med Pergotime??

ja då ska man försöka trappa ner men jag har ju enbart ätit enkelkur (en tablett dagligen) så så mycket var det inte men jag åt rosenrot med haha..så det kan ha en bidrande faktor

• annakohler
    Eddam skrev 2010-06-13 08:26:56 följande:
    Kan det inte bero på att du har ätit det längre än 3 månader då?
    har ätit pergotime startade i mars 2010
  • annakohler

ja jag har hört att rosenrot bidrar till bättre äl också kanske fungerade på mig denna gången då

• annakohler

nu har jag fått positivt äl test för 5:e dagen i rad
    fick första i torsdags nu är det måndag det är 5 dagar nu

• annakohler
    Eddam skrev 2010-06-14 09:10:29 följande:
    Har du tagit ett gravtest???? Jag fick positivt i 4 dagar med äl-test och sen tog jag ett gravtest och visst var det hcg som äl-test visade utslag för!!!
    ska ha bim nästa helg så är det verkligen normalt detta??
    hur tidigt innan bim fick du så här

ja jag tog ett grav test i samband med detta med samma morgonurin men negativt men det är ju inte konstigt är ju en vecka kvar till bim
  • annakohler

jag har fått bekräftat att jag blev överstimulerad av enkelkur på pergotime så läkaren skriver inte ut fler sa dem
    men hon ville att jag skulle avvakta med grav test till nästa fredag lät för henne o sägaSkrattande

• annakohler

ja jag med har någon konstig smärta i äggledarna/äggstockarna som strålar ner emot livmodern

• annakohler

nu vill jag med ha ett fint plus men får snällt vänta 4dagar till innan något test kan ge ifrån sig något...äär på ÄL+6 och bim-8 idag

• annakohler

hur tidigt innan BIM kan man testa sig med känsliga testen ifrån babytime dem som mäter 10ml

• annakohler
    vaknade med en rejäl smärta i hela tjejmagen o äggstockarna vet ej vad det kan v ara ska ha BIM 24-27jun där emellan sen en rejäl halsbränna har verkligen inte haft så innan bim innan
Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??