• annakohler

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Eddam skrev 2010-06-09 21:06:33 följande:
    Min karl har inte fått göra test heller.. Vi har iofs ett barn ihop sedan innan men allt kan ju förändras..

Här går tiden såååååå sakta!! En hel vecka kvar till BIM och det känns som en evighet!! Det positiva är att jag alltid har haft mensvärk ända från dagen innan ÄL till mensen (när det behagade fungera) men nu känner jag INGENTING precis som när jag var gravid med sonen.. HOPPAS HOPPAS!
    våran läkare har sagt att min man inte behöver göra ett spermietest förrän i mars 2011 då det har gått 1år
  • annakohler

pratade med min gyn mottagning igår hon sa att man inte ska säga  nej till att man kanske får ÄL vissa månaderna även om man inte får positivt på ÄL test men ändå har ont i äggstockarna så är det det man ska gå efter för har man ont så har man ÄL på G eller att den är igång...

hoppas verkligen det för jag har ont i mina äggstockar idag

• annakohler

har aldrig tagit varken ul eller blodprov när jag har ätit Pergotime

• annakohler

jag har fått positivt ÄL test nu på morgonenSkrattande och vi hade sex igår hihi

• annakohler
    Eddam skrev 2010-06-11 08:45:00 följande:
    Härligt!   Allid skönt att veta att tabletterna fungerar!
    ja förra månaden fick jag en lite senare ÄL men dennna gången som sagt i tid,,,verkar som om jag får ÄL i rätt tid då jag äter enkel kur och sen med dubbelkur
  • annakohler
    Skrållan83 skrev 2010-06-11 11:47:58 följande:
    Åh, hoppas hoppas hoppas! Glad
    annakohler skrev 2010-06-11 08:10:59 följande:
    jag har fått positivt ÄL test nu på morgonenSkrattande och vi hade sex igår hihi
    Kör hårt! Hoppas det går bra.
    vi myste igår så vi får väl se om det sker något idag....har hört att man kan mysa dagen efter,, men vi har hållt på hela veckan bör räcka tycker jag
  • annakohler

ja denna gången prickar vi in äl i alla fall

• annakohler

hur är det ens möjligt att ha ÄL så tidigt efter avslutad pergotimekur??
    men för mig kom smärtan i måndags o igår var jag på dag 14 idag dag 15 är smärtan ännu värre

ska ta ett ÄL test nu

• annakohler
    Eddam skrev 2010-06-12 17:48:39 följande:
    Det verkar vara helt normalt att man får ÄL så tidigt, min läkare sa att det mest normala var att ÄL kom på dag 9-13 så det är nog inte så konstigt..

Konstigt att du har så ont i magen. Vore jag du skulle jag nog söka igen och be om ett VUL så du inte har bildat för många äggblåsor.. Det är ju inte alls bra..
    jag har nog  blivit överstimulerad dennna gången därför har jag nog ont så här
  • annakohler

jag ringde gyn igår för det var då det började o blev värre idag...men dem sa det är ingen fara men blir inte det bättre till måndag ska jag ringa igen så dem säger nej hela tiden

Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??