Fler som snart ska börja med Pergotime??
multi ägg = fler än ett ägg
multi ägg = fler än ett ägg
hmm jag har haft jätte ont i livmodern både i går och i dag =/
undra varför
fick svar i går på mitt blodprov och hon visste inte riktigt om jag hade haft ägglossning för blod provet låg på mitten.
Dvs stegringen var inte hög men den var inte heller låg så att säga.
Så någonting hade jag ju haft men om det var en hel ägglossning kunde inte sägas.
syskonmaking: jag vet inte ritkigt vad jag ska göra.
Men jag får pröva en till månad sen vet jag ju inte heller när jag har bim denna månad.
hur lång tid tar det tills ni fick eran medecin som ni bestälde från goldpharma?
Dom skickade clomiphen den 8 november och den har fortfarande inte kommit
hmm inga tabletter i dag och jag tror min mens är på G, jag hoppas interligt att dom kommer i morgon eller att min mens väntar några dagar =)
Annars får jag vänta en hel månad innan nästa kur
någon som har clomephen hemma som skulle kunna skicka 5 tabletter åt mig så dom hinner med posten i dag och är frame i morgon? så kan jag skicka 5 när mina har kommit
clomiphene menar jag ju =)
Kan skicka tillbax 5 stycken när jag har fått mina =)
syskonmaking, kanske du kan skicka dom i morgon så har jag dom till på måndag.
för mensen är på G men har inte riktigt börjat så antar att den börjar i morgon, då kan jag väl räkna den dagen som dag 1 eller hur?
Då blir det dag 4 på måndag.
syskonmaking, jo det löste sig, en snäll perosn skickade till mig och jag hoppas att jag får mina tabletter snart också s jag kan skicka tillbax till hon dom som jag lånade =)
nej dom har inte kommit ännu, jätte skumt =/ jag hoppas interligt att dom kommer i veckan så jag kan skicka tillbax dom 5 som jag lånade
alltså min mens var väldigt skum denna gång, började blöda i torsdags, men sen försvann det och kom bara någon gång under torsdagen också, ja riktigt blod och kom mest när man var på toa och tog i var så hela helgen, men sen i måndags så började den ordentligt som vanlig mens och nu blöder jag ännu och är ju på dag 7 i dag.
Så jag undrar om jag då räknade fel om att dag 1 på denna menscyckel var i torsdags.
Började iaf med tabletter så fort dom kom i måndags =)
grattis
hur går det för er tjejer?
jag fick tag på perogtime i går från mitt apotek.
Det skumma är att här där jag bor så gör dom inte heller några VUL utan bara blodprov på dag 21
fick glad gubbe i dag med clearblue Äl digital test och har väldigt ont i tjejmagen och dåligt humör, men Det gör absolut ingeting
nej sassa vad tråkigt förstår att du mår kasst =/
Var inne hos gyn för att se mina äggstocker skulle klara en till kur och man såg inget på VUL om jag hade varit gravid så lämnde även urinprov för gravtest och fick ett svagt svagt svagt plus i dag.... Men jag blöde lite i måndags som försvann och blöde igen i går när jag var på toa och tog i för nummer 2, men försvann igen nästan på en gång.
Precis som föra gången när jag fick mossed abortion.
Så vågar inte hoppas för mycket, har iaf himla ont i brösten och halsbränna till och från.
Ska komma tilbax och lämna urinprov för gravtest nästa vecka dagen innan julafton, för att se om det blivit starkare, eller om det är lika svagt
Jo hade bim i torsdags( om jag räknat rätt för min föra mens var ju lite konstig med vilken dag som var dag 1).
testade mig i går mitt på dagen och då var det starkare streck iaf.
Men jag har hunnit blöda varanan dag sen i måndags. Har kommit färskt blod men det försvinner sen igen efter ett tag.
Så jag hoppas att det bara är slemhinnorna.
jag var gravid ifebruari i i år och även där blöde jag till och från, jag var nere i turkiet då och vi gick till doctorn där och dom såg iaf ett foster, var tillbax till doctorn innan jag åkt ehem i slutet av mars och då slog hjärtat, fick preogesteron utskrivit där nere som jag skulle ta varje dag.
När jag kom tillbax till sverige så åkte jag in för att kolla mina blödningar och då såg dom hjärtat slå där inne, var då i vecka 7+2 och gyn läkaren som tittade på mig, gjorde illa mig riktigt ordentligt, jag började blöda efter att hon hade varit där med vul maskinen. Hon tryckte ordentligt.
jag åkte itllbax igen för blödningar efter några veckor, för då var jag less på att blöda så fort jag ansträngde mig och då så den gym läkaren att fostret hade dött samma dag som jag var dör och den dära gyn läkaren hade gjort illa mig. Dvs i vecka 7+2
jag skyller innerligt på att det var pga gyn som gjorde illa mig så att fostret dog.
Men jag kan ju inte bevisa något och ingen annan tror det, för det händer ju inte.
Men iaf så fick jag gå i 3 veckor med mitt döda barn i mig tills dom bestämde sig för att göra en medecinsk abort.