Fler som snart ska börja med Pergotime??
sitter och ska beställa från goldpharma undrar nu vilken sort man ska beställa?
sitter och ska beställa från goldpharma undrar nu vilken sort man ska beställa?
det blev Clomiphene Citrate
tack syskonmaking
tror att jag har ägglossning nu, har jätte myket biliga tester och i dag fick jag även apolivas ägglossningstest. testade vid 12 i dag och då visade båda två streck, men nu när jag testade så viasr dom biliga teststickorna bara ett streck med apolivas två streck....
Hmm undra hur till förlitlig dom är?
När ska man ha sex är det inom 36 timmar?
Vi hade ju sex i går kväll =) så i dag är varken han eller jag sugen, fast får dra av honom kläderna i kväll tror jag =)
haha
funderar på att fara och köpa CB men vet inte riktigt
köpte CB och den visade negativ.......
vet inte vad jag ska tro...
Har iof ingen äl flytning och i går kände jag vad jag tror livmodertappen väldigt nära utgången medans i dag känner jag den jätte långt bak
är på dag 18 har testat varje dag sen mensen slutade och då på dom biliga testen har det i bland varit två streck men väldigt svaga streck och inte som nu starka...
Apolivas var inte lika stark i dag som i går men det biliga testet var lika starkabåda strecken i dag och testade ett annat biligt test som jag fått med posten fast gick ut för 3 månder sedan men där var test strecket väldigt ljust och CB negativt.
Inget ÄL sekret heller men hade väldigt ont i tjej magen i går kväll och har fortfarnade molande värk där nere.
Och Jag kände livmodertappen i söndags och då var den väldigt lågt nere och i går och i dag är det högt uppe.
mira69 jo det är ju det skönt att få råd och tips av andra =)
testar två ggr ¨på en dag, i går tesade jag vid 11 tiden och vid halv 5 på eftermidagen och i dag i morse kl 07.30 och även nu vid 12 tiden
haha har myst på både i går kväll och i förgår =)
helena: tror jag kan svara på några av frågorna, men får se ifall jag har rätt =)
Dom som har gjort vul har kunnat se om det varit några äggblåsor.
Nej vissa får inte ÄL på enkel kur utan måste ta till dubbel kul eller trippel kur.
Det andra får dom kuniga svara på =) och även rätta mig om jag har totalt fel
sassa07 tack =)