Eddam skrev 2010-06-02 21:00:55 följande:
Skrållan: Surt att mensen inte har kommit än.. :(
Men vänta tills i morn innan du börjar fundera. Det normala var ju att det kom 2-5e dagen efter sista tabletten.
Här har jag börjat testa men inte fått något utslag på ÄLtesten.. Vill ha ÄL NUUUUU! Även om jag egentligen vet att det kan ta några dagar till så känns det inte som att Pergon har hjälpt.. Men jag har ju en hel del kurer till utskrivna så jag kan ju fortsätta knapra piller om det skiter sig..
Hur har era andra läkare gjort? Har ni fått ett paket utskrivna eller har ni fått flera?
Igår kväll, typ två timmar efter att jag skrev sista inlägget, så kom den. Den efterlängtade mensen! Yey! :o) Så på lördag börjar jag med pergotime, räknar idag som 2:a mensdagen. Så skönt!
Jag har fått utskrivet tre kurer pergotime direkt. Hoppas på att bara behöva använda en, eller två.
sassa07 skrev 2010-06-02 21:16:50 följande:
Skrållan83: är det första gången du tar pergo???
Jopp, detta blir min allra första pergotimekur. Ska bli spännande att se om det fungerar.
Eddam skrev 2010-06-02 21:42:42 följande:
Bara för att jag skrev att jag inte känner något så har jag fått en rejäl mensvärk... Kan det vara ÄL tro?? Jag hpppas iaf! Här ska det "mysas"!
Hoppas att det är ägglossningen som ger sig till känna!