Fler som snart ska börja med Pergotime??
Nu har jag testat med cleablue oxå, jag är GRAVID!!!! 1-2 veckor stod det så det stämmer ju!
Nu har jag testat med cleablue oxå, jag är GRAVID!!!! 1-2 veckor stod det så det stämmer ju!
Gakkenlive och Barnlängtan: Ni är ju näst på tur.. Fått några känningar än? Vad tror ni?
Jag köpte mina på quicktests.se, jag tycker dom fungerar jättebra men någon (vem?) skrev att hon hade fått konstiga resultat på deras tester.. Fimpen: jag förstår ditt innehav av tester, det går alltid åt! Nu har jag beställt massa gravtester, 2 clearblue, 2 rfsu och 5 billiga stickor, jag måste dubbelkolla! :)
Vad roligt för er alla som ägglossar!! Jobba på nu!!
Sassa: GRATTIS!!! Vad roligt!! Är det något som varit på tal länge eller har karln precis friat?
MariaK7: Är det någon mening med att ta blodprov i morgon om du ägglossade idag? För mig blev det precis samma fast jag ägglossade på dag 20 eller 21 och jag väntade en vecka för att ta blodprovett så nivåerna hinner höjas tillräckligt.
Gakkenlive: Haha, ja NÅN var nog du! hihi, orkade inte leta igenom tråden.. haha Men ville inte bara skriva att testerna är sååå bra för dom funkar för mig utan var ju tvungen att berätta att det tydligen inte är så för alla.. haha
Tråkigt med mensen.. Som vi säger här, bryt ihop och hata livet lite och kom igen när du är klar. Det känns så grymt mycket bättre efter att man tillåtit sig att bryta ihop lite..
Fimpen: Ja dom är rätt smala, men det gör mig iofs inte så mycket.. Kanske är bra så man itne kan analysera dom så mycket.. hihi
Jag har inte heller alltid berättat att jag har ägglossning.. Då tror jag dom känner att det blir mer spontant och inte så tvingat.. Denna månad sa jag innan jag fick ägglossning att det nog inte blev nån denna månad, sen att det faktiskt blev iaf några dagar senare det berättade jag inte.. haha.. Och det gick ju bra.
Ja det känns ju lite dumt att beställa tabletterna OM du är gravid, så mycket pengar är ju inget man bara vill kasta i sjön sådär.. Och tabletter är ju rätt svårt att sälja vidare om man inte gillar fängelselivet förstås.. hehe
Pladdermaja: Jag dubbelkollade oxå med Clearblue när det blev positivt med dom billiga stickorna för att vara säker.. Känns bäst så, och jag är ju inte den som hatar att testa direkt.. hehe..
MD77: Hur går det för dig?