• sassa07

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Jag är gravid Tog CBs test nu på morgonen! Är i chocktillstånd. Kunde inte somna igår kväll och gick upp imorse vid 5.... Enl FL sida så är BF 3 juli

• sassa07

TACK ALLA!!!
    Känns obeskrivligt!!! Jag har ringt till IVF och avbokat mötet vi skulle ha i nov. Och min man lämnade sperma prov till dom i förra veckan men vi ska få svar nästa vecka i vilket fall 

Syskonmaking & Sancia: Va ni ca i v6 när ni fick göra UL?? Jag kom ihåg med min son fick jag inte komma förrän v11, det kommer jag att vägra denna gången!!! Måste få veta att det finns en knodd där inne

kberg: Nu skall ALLA plussa! Sen blir det gravid tråd! Vi har försökt sen Mars -09

• sassa07
    ellenkey skrev 2010-10-26 10:25:39 följande:
    sassa: hur många kurer pergo åt du innan plusset?
    Detta va min 3e omgång! Åt 2 i rad sen en "pergofri" månad och nu 3e denna månaden
    --------------

Syskonmaking: Jo jag har ringt och väntar på samtal tillbaka! Lovar att jag ska tjata och bre på lite mer
    Men nu kommer jag inte att komma till min gyn utan nu blir det en ny på MVC! men jag vet inte han kanske vill kolla mig iaf! Jag ska ringa gyn mott. oxå för jag har en bokad tid med honom nästa vecka!
    Jag e nervös... skit nervös rent ut sagt! Att denna otroliga låååånga väntan är över.
    Ja tänk om det skulle vara 2 st :-/
  • sassa07
    Fjällräven skrev 2010-10-26 11:34:20 följande:
    Sassa07: Jaaaaaaaa! Jättegrattis!! :D
    TACK!!!!
    sweetgirl89 skrev 2010-10-26 12:04:10 följande:
    Grattis!! då har vi BF samma BF :) kul
    TACK!!!!

-------------------
    ymmmi: Jag ska till MVC på måndag , men jag vet inte va dom gör då??!!!
    ---------------
    ellenkey: lätt för han att säga som inte behöver bära i 9 mån
  • sassa07

Tack alla ni goa underbara tjejer här i tråden Vilken härlig tråd detta är... så skönt att känna att man kan skriva av sig om både positiva och negativa tankar, funderingar och känslor!
    Och alla accepterar att vi har våra berg o dalbanor! Inga hårda ord här inte och det är underbart!
    Snart är vi alla i en ny gravid tråd
    -----------------
    Gakkenlive: Va skönt att höra att allt är bra Klart att du klarar att gå ner några kilo, kämpa på! Jag hejar på dig!
    Hur många kilo vill läkaren att du går ner???
    Första kuren med pergo kände sig min sambo tvingad, det va jobbigt under press! Även jag tyckte det va jobbigt.
    Andra och tredje kuren sa jag inget om när jag hade äl (jag visste inte själv för jag tog aldrig äl-test) men det blev varann dag i några dagar runt äl tiden...

• sassa07

Lillamy3: Grattis!!! Om du har mer "billiga" test hemma så hade nog jag testat imon bitti oxå!!!

• sassa07
    är det här senaste listan?
    Kan inte gravida skriva ut vilken dos ni tog + vilken kur det togs sig på efter er BF.

{#emotions_dlg.flower}  BIM-lista  {#emotions_dlg.flower}

MD77: BIM 31/10
    k berg: 1/11
    GakkenLive ca 1/11
    Barnlängtan ca 7/11
    Fimpen72: - BIM 16/11
    Catlover: BIM?
    mira69: BIM 19/11
    Kaakis: 24/11 antar jag 
    Rose83??

Gravid Gravida Gravid

Sancia:  BF 11-06-04
    Syskonmaking BF 11-06-11
    sweetgirl89 BF 11-07-03
    Sassa07: BF 11-07.03  3e Pergokuren
    LillaMy3
  • sassa07

MD77: Skit data!!! Jag kan inte se bilder just nu??? Men om Syskonmaking har skrivit GRATTIS så gör jag det med... WIIIIIIIIEEEEEEEEE TjoHOOOOOOO Grattis!!!

• sassa07

MD77: min chock har inte lagt sig än, känns verkligt! Pladdermaja: mys på nu!

• sassa07
    ellenkey skrev 2010-10-29 08:50:42 följande:
    Oktober verkar vara en magisk månad för denna tråd
    Verkligen
    ellennkey du e inte med på listan??

Dags att smygstarta en ny tråd så att vi ALLA i denna tråden kan fortsätta att följas
Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??